Brian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hei sliter med å få igang tvnoo for tiden. Jeg klarer å starte spilleren, men når jeg trykker på en kanal så kommer det en feilmelding. TvNoo.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Feilsignatur: AppName: tvnoo.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: koopla~1.ocx ModVer: 1.0.0.50 Offset: 00011592 Har oppdatert og lagt det inn på nytt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Tv-noo er bæsj 6840908[/snapback] veit, men hva skal jeg ellers bruke da Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvis man ikke får starta TvNoo, skal man da trykke på "oppdater ActiveX driveren"? Har noen gjort det før? Takker for svar Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hvis man ikke får starta TvNoo, skal man da trykke på "oppdater ActiveX driveren"? Har noen gjort det før? Takker for svar 6846482[/snapback] ja, har oppdatert flere ganger uten at det virka. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Pass på at du ikke kjører tv-koo eller windows media player samtidig med tv-noo Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette er vel et ulovlig program? tipper moderatoren stenger denne tråden snart. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Pass på at du ikke kjører tv-koo eller windows media player samtidig med tv-noo 6847500[/snapback] har prøvd det også. kjørte bare tvnoo alene, likevel starta det ikke. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 sikker på at du har nyeste versjon av tv-noo da? TV-Noo v1.05b Sjekk nettsiden: http://www.euchannels.net/ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 sikker på at du har nyeste versjon av tv-noo da?TV-Noo v1.05b Sjekk nettsiden: http://www.euchannels.net/ 6849822[/snapback] jepp var den jeg lasta ned Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette skjer med meg: Trykker på ikonet, og litt etterpå kommer den der, og mer skjer ikke.. Pokker Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette skjer med meg: Trykker på ikonet, og litt etterpå kommer den der, og mer skjer ikke.. Pokker 6850860[/snapback] fungerte før med meg i dag, men får samme problemet selv nå og websiden funker heller ikke, virker som at hele greia er nede Finnes det andre alternativer for å se tv via internett ? altså de norske kanalene ? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Sliter med både tvkoo og tvnoo får ikke opp noen kanaler. det starter opp men sjer ingen ting. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hadde samme problem som deg Brian_N i dag... men prøv å start opp TV-Noo, vent i et par-tre minutter før du velger kanal fra lista... se om det funker da Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hadde samme problem som deg Brian_N i dag...men prøv å start opp TV-Noo, vent i et par-tre minutter før du velger kanal fra lista... se om det funker da 6859404[/snapback] ja skal prøve det i morgen, nå må jeg sove prøve i morra Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 TVNoo har ikke virka på lenge. Idet man streamer første bildet, så kræsjer sulamitten. Men programmet fortsetter å gå, og man kan littegrann før Windows finner ut "ey, jeg har et ødelagt program. Den MÅ jeg bare slå ned..." og da hjelper det lite for meg å si "jammen, se, det virker jo litt." Bruker nyeste versjon, nyeste activextilleggblabla og alt det der. Og nei, selv om Jarmo stengte ned den store tråden om TV*oo i tilfelle det kanskje var ulovlig, så er det ikke dermed sagt at det ER det. (For det mener jeg at det ikke er.) Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Funka jo i går... satt og så på kampen mellom ManU og Celtic Lenke til kommentar
minizacha2 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg for ikke opp tvnoo prgrammet.når jeg starter det så står det ntv cpuen fikk en ugyldig instruksjon.kan du hjelpe meg Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette er vel et ulovlig program? tipper moderatoren stenger denne tråden snart. 6847518[/snapback] Det aller meste av programvare kan brukes ulovlig. TV-Koo har også mange gratisprogrammer man kan se på. Og det finnes naturligvis ulovlige der også, men hvis det skulle vært ulovlig å diskutere programvare som kan brukes til å krenke opphavsrett, må også Opera, Firefox, IE, Windows osv forbys. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg for ikke opp tvnoo prgrammet.når jeg starter det så står det ntv cpuen fikk en ugyldig instruksjon.kan du hjelpe meg 9233584[/snapback] Programmet virker ikke lenger. Bruk heller nettsidene deres (du må betale for å bruke det). Du kan også bruke JLC's Internet-TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå