Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jokke får sin egen gate

iChristian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Vet ikke om du virkelig mener hva du sier, eller bare vil provosere :hmm:

"Levde bare for narkotika", hvordan i alle dager vet du det?

"umenskelig dyktig"....? Hva mener du med det?

"de fleste av låtene hans er veldig gode".... Sak samme, hva mener du?

7495203[/snapback]

1. 50/50. Litt av begge deler

2. Jokke hadde intet godt liv uten narkotika. Faren til kjæresten min jobbet sammen med han på en spille jobb hvor han sa akkurat det. Vanlige mennesker har det bra uten og kan bli dårlig av narkotikaen, men Jokke ble dårlig uten. Han klarte seg derfor ikke uten den. Satt veldig på spissen. Men det var nok musikk og heroin som var Jokkes to store ting

3. Umenneskelig dyktig = En utrolig god musiker

4. Jeg mener det jeg skrev. De fleste av låtene hans er veldig gode. Bra musikk.

Så en vits som setter ting enda mer på spissen:

Gata til jokke blir sikkert den "nye" flata.

u didn't like it? yeye, sue me!

7495276[/snapback]

Gidder ikke "sue" deg, ville heller høre om det var en slags gjennomtenkt substans i påstandene, og det har du fremdeles ikke kommet med.

"en utrolig god musiker", vet du hva! Jeg er utrolig god i å spille på slurva!!

En person har sagt noe , som blir gjenfortalt gjennom en annen....!? Høres ut som en fin selskapslek, har du vært med på den? Og sett hvor morsomt forvregningen av inngangsreplikken kan bli ved å bli dechiffert gjennom x ant. hjerner?

Vitsen henger heller ikke på greip, men hvis du respekterer han som du sier så kan du sikkert vise ditt blide åsyn der og være med å forme en kultur :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hehe, jeg har intet imot Jokke jeg, det har jeg da heller aldri sagt. Alt jeg gjorde var å tenke høyt, noe som ikke var spesielt populært(ikke at jeg forventet at det skulle være det heller).

7495362[/snapback]

Så du ønsket bare litt oppmerksomhet kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar

Syns det er bra at de gjør det!

Bli dumt å ikke gjøre det fordi han hadde dop-problemer!

Det er jo musikken som teller, og alt han laget, ikke hvordan han var som person!

-Nyhus- : Du sa at det var merkeli de ikke velgte enn annen pga at han hadde Narkoproblemer!

Hadde du sagt det samme om f.eks Jimi Hendrix, Ozzy Osbourne, Kurt Cobain og Elvis?

Alle 4 er noen av de største musikk talentene i verden, men de gikk/går på narkotika!

Blir feil å gå etter personens livstil når det er musikken som symboliserer det som er viktigst!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mulig det var et underliggende motiv, men jeg satser heller på at jeg lurte på andre folks meninger på det der. Men det er vist bare jeg som synes det var litt snålt å oppkalle en gate etter akkurat Jokke.

7495413[/snapback]

Ta deg en liten tur i din egen"kjeller" anbefaler petit moi :) End of that discussion :yes:

Hvis du vil så kan vi kanskje gå arm i arm opp Jokkegangen med en ulovelig pils mens vi skråler...et eller annet, men helst noe forjokket bra da :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mulig det var et underliggende motiv, men jeg satser heller på at jeg lurte på andre folks meninger på det der. Men det er vist bare jeg som synes det var litt snålt å oppkalle en gate etter akkurat Jokke.

7495413[/snapback]

Det var snålt å verdsette Jens Bjørneboe i min ungdom. Jeg slukte det han skrev i Kriminaljournalen, mens fiffen holdt seg for nesen. I dag fremheves han som et Ikon, om 10 år kommer Joachim etter.

Lenke til kommentar
Hvor har jeg sagt at det er galt? Jeg lurte bare på hvorfor de ikke har valgt noen annen.

7495313[/snapback]

hehe, mange andre er jo "valgt" Det er ikke akkurat sånn at man bare kan velge en person å oppkalle ei gate etter. Eller, den enkelte gate kan jo bare bli oppkallt etter en person, men andre gater bli oppkallt etter andre. Dette skjer kontinuerlig, ikke en gang hvert hundreår. Så jo, dei valgte noen andre også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...