iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Joachim Nielsens gang på Grønland er åpen. Fredag markerer hans gamle musikere i Valentourettes begivenheten med en konsert. De har også tenkt på at dette skiltet kan bli attraktivt å ha hjemme: Skiltet henger høyt på veggen, kanskje fordi det fort kan komme til å bli en ettertraktet suvenir. Interessen for Joachim Nielsens sanger har ikke blitt mindre i årene etter at han gikk bort. Valentourettes gjør bare rundt ti konserter i året, men tror at de godt kunne holdt på hver helg. Dagsavisen: Jokkes gang Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Joachim Nielsens gang på Grønland er åpen. Fredag markerer hans gamle musikere i Valentourettes begivenheten med en konsert. De har også tenkt på at dette skiltet kan bli attraktivt å ha hjemme: Skiltet henger høyt på veggen, kanskje fordi det fort kan komme til å bli en ettertraktet suvenir. Interessen for Joachim Nielsens sanger har ikke blitt mindre i årene etter at han gikk bort. Valentourettes gjør bare rundt ti konserter i året, men tror at de godt kunne holdt på hver helg. Dagsavisen: Jokkes gang 6816772[/snapback] skiltet henger der fortsatt etter 4-5 måneder. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Rart. Så mange gode musikere vi har her til landet, så velger de dopvraket. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Rart. Så mange gode musikere vi har her til landet, så velger de dopvraket. 7494743[/snapback] Egentlig burde jeg bli sint, men jeg ser at du bare er uviten eller dum! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det uvitent eller dumt å synes det er idiotisk å fremme neddopete folk? Uansett hva de har gjort? Nei, ta heller en som som lager/lagde god musikk og holdt seg på matten samtidig. Og jeg har ikke klaget på musikken hans. Den er utrolig bra. Jeg synes bare det finnes så mange andre som ville være bedre valg enn det jokke er. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hører du bare på 100% nyktre artister, du da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Aldri. Men hvorfor oppkalle en gate etter en mann som er nærmest et symbol på grov doping? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 I dine øyne kansje, jeg husker han som en utrolig musiker. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det uvitent eller dumt å synes det er idiotisk å fremme neddopete folk? Uansett hva de har gjort? Nei, ta heller en som som lager/lagde god musikk og holdt seg på matten samtidig. Og jeg har ikke klaget på musikken hans. Den er utrolig bra. Jeg synes bare det finnes så mange andre som ville være bedre valg enn det jokke er. 7494833[/snapback] Han var veldig flink til å skrive sanger, at han begynte med heroin er uheldig og trist. Jeg vet ikke hvordan han havnet oppi det, men nå er han død og musikken lever fortsatt. Og du kommer å kaller han dopvraket Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og du kommer å kaller han dopvraket 7494914[/snapback] Det er nøyaktig det han var, uansett hvordan du vrir på det. Mannen var umenskelig dyktig og de fleste av låtene hans er veldig gode, men det endrer ikke faktumet at han levde for narkotika. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og du kommer å kaller han dopvraket 7494914[/snapback] Det er nøyaktig det han var, uansett hvordan du vrir på det. Mannen var umenskelig dyktig og de fleste av låtene hans er veldig gode, men det endrer ikke faktumet at han levde for narkotika. 7494951[/snapback] Ja. Han tapte til slutt. Ingen klarer visst å vinne over Heroin! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel ingen som vet hvorfor han havnet på kjøret, selv ikke de nermeste etter det jeg forstår. Han var vist nyktern før han døde av overdose, viste vel ikke hvor mye han tålte. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel ingen som vet hvorfor han havnet på kjøret, selv ikke de nermeste etter det jeg forstår.Han var vist nyktern før han døde av overdose, viste vel ikke hvor mye han tålte. 7495072[/snapback] du vetlite. Han hadde perm fra rusfriklinikk. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wow.. En god musiker som var dopmisbruker? For noen.. Ehm.. Nyheter! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og du kommer å kaller han dopvraket 7494914[/snapback] Det er nøyaktig det han var, uansett hvordan du vrir på det. Mannen var umenskelig dyktig og de fleste av låtene hans er veldig gode, men det endrer ikke faktumet at han levde for narkotika. 7494951[/snapback] Vet ikke om du virkelig mener hva du sier, eller bare vil provosere "Levde bare for narkotika", hvordan i alle dager vet du det? "umenskelig dyktig"....? Hva mener du med det? "de fleste av låtene hans er veldig gode".... Sak samme, hva mener du? Jeg kneler ikke i støvet for musikeren "Jokke", men elsker "mennesket". Neste gang jeg er i Oslo skal jeg faen meg vandre gjennom gangen og drikke en boxøl, sånn helt ulovlig, og nynne en strofe Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) du vetlite.Han hadde perm fra rusfriklinikk. 7495107[/snapback] Å beklager, jeg leste feil i artikkelen. Var vel ikke på kjøret på klinikken? Kroppen var kanskje ikke vant med tidligere doser. Han fortjener nå uansett gata si. Endret 13. desember 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Man hedrer da ikke Jokke med en gate, fordi han gikk på dop. Det er vel knapt tatt i betraktning engang, tenker jeg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke om du virkelig mener hva du sier, eller bare vil provosere "Levde bare for narkotika", hvordan i alle dager vet du det? "umenskelig dyktig"....? Hva mener du med det? "de fleste av låtene hans er veldig gode".... Sak samme, hva mener du? 7495203[/snapback] 1. 50/50. Litt av begge deler 2. Jokke hadde intet godt liv uten narkotika. Faren til kjæresten min jobbet sammen med han på en spille jobb hvor han sa akkurat det. Vanlige mennesker har det bra uten og kan bli dårlig av narkotikaen, men Jokke ble dårlig uten. Han klarte seg derfor ikke uten den. Satt veldig på spissen. Men det var nok musikk og heroin som var Jokkes to store ting 3. Umenneskelig dyktig = En utrolig god musiker 4. Jeg mener det jeg skrev. De fleste av låtene hans er veldig gode. Bra musikk. Så en vits som setter ting enda mer på spissen: Gata til jokke blir sikkert den "nye" flata. u didn't like it? yeye, sue me! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Men hvorfor er det så galt å oppkalle en gate etter han? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvor har jeg sagt at det er galt? Jeg lurte bare på hvorfor de ikke har valgt noen annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå