Dragon Hunter Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129612 Å henge ut en humanitær helt på denne måten er forkastelig. Tviler på at denne feminist-jævelen hadde sagt det samme om det var en kvinne som hadde blitt drept. Endret 6. september 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sur gammel grinebiter av ein feminist som såg sitt snitt til å få litt meideomtale, tragis. Kva var egentlig poenget med innlegget? Eg gidda ikkje lese alt som sto der. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sur gammel grinebiter av ein feminist som såg sitt snitt til å få litt meideomtale, tragis. Kva var egentlig poenget med innlegget? Eg gidda ikkje lese alt som sto der. 6816814[/snapback] Hun så ut som om en standard "55 år gammel norsklærer/feminist/manshater" som alltid skal uttale seg om alt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det en kvinne? Jøss.. Syns det der var misbruk av en tragisk hendelse for selv profitt jeg.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg føler også at dette er ganske lavt på skalaen for oppførsel, men det er jo et ganske interessant utsagn, det tyder jo på at Skater og Krokodiller kan konspirere seg mot mennesker. Gidder du forresten å gjøre tittelen din litt bedre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg