jes74 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei Er det noen som kan anbefale programmvare for "ripping" av dvd plater. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Siden dette er imot norsk copyrights lov, er jeg ikke villig til å komme ut med en slik ulovelig informasjon Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Den loven må du ha funnet på selv. Kopiering til eget bruk er ikke ulovlig, hverken for musikk eller film man ha selv kjøpt++. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Okey, men så er jeg en kyniker. Og tviler på at han skal bruke det til eget forbruk.. Det sier dem alle :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Han sier intet om hva han skal bruke den til. Og det er ingen grunn for å lyve. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg var egentlig ute etter og legge hjemmevideo som er brennt på DVD inn på harddisken. Men det tror vel ikke "SjefsKoko" noe på. Mitt spørsmål blir vel da om det nå så interessant hva jeg skal bruke softwaren til. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter kritikk.. Men det er jo noen som ikke kan la være. Når det nå har blitt snakk om Copyright's osv. Så tror jeg heller ikke at "SjefsKoko" har så skinnende ren sammvitighet som han gir uttrykk for. Han er vel som alle oss andre........... Lenke til kommentar
pegg Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 smartripper tar vel den jobben. :smile: Lenke til kommentar
Toonamy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 er det noen som kan anbefale noen programer til dvd ripping og komprimering til EGET BRUK?? isåfal hvor kan man laste ned? please svar meg.. det er ikke mot loven for hjemme bruk... Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror dvdshrink kan gjøre jobben Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har prøvd programmet DVDx, og det duger det også. Jeg tror DVDShrink er det mest populære programmet, men nå er ikke hjernen min frisk nok til å komme på om det var gratis eller ei. DVDx er i hvert fall gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå