glad Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom! http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/ Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe. Det der må nok være....rettelse: Det der er skuespill! Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe. Det der må nok være....rettelse: Det der er skuespill! 6817347[/snapback] tviler på at det er skuespill.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom! http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/ 6816666[/snapback] Ja, atte går an lissom! Hu er jo sjikkeli DOM! Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom! http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/ 6816666[/snapback] Ja, atte går an lissom! Hu er jo sjikkeli DOM! 6817733[/snapback] Haha, priceless! Beneiro: Tror du at alt du ser på tv er ekte? Faktisk er veldig lite av det ekte. Se feks på "The Ousbornes", hvor det skjer så mye kontroversielt. Mange av episodene som skjer der er regisserte, for å si det slik;) men samme det... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe lo godt første gang jeg så den filmen, men nå synes jeg bare synd på den stakkers talentløse jenten. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 HAHAHA! Har sett det før. Like morsomt kver gang. "Jamen du måkke di PC du må si BÅKS!" Stakkars datakonsulet... Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom! http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/ 6816666[/snapback] Ja, atte går an lissom! Hu er jo sjikkeli DOM! 6817733[/snapback] Haha, priceless! Beneiro: Tror du at alt du ser på tv er ekte? Faktisk er veldig lite av det ekte. Se feks på "The Ousbornes", hvor det skjer så mye kontroversielt. Mange av episodene som skjer der er regisserte, for å si det slik;) men samme det... 6817854[/snapback] har jeg sagt noe om at alt på tv er ekte? Jeg bare sier at akuratt det tror jeg ikke er skuespill. Mange jenter vet faktisk ikke at datamaskinen er den boksen under. Derfor tror jeg det er ekte. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, veit om folk som trur at windows er en datamaskin. ^^ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jauda, kvinner og pc det der.. Endret 7. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 har faktisk hørt om ei som ville fjerne den bråkete boksen, hun trengte den ikke, men pc`n brukte hun jo dagelig er mange virkelig dumme folk... mener da dumme, man må jo skjønne at den boksen er pc`n, selv om man ikke kan noe om data, er jo ca like dumt som å tro at motoren på bilen bare er der og bråker, det er jo pedalen som gjør at bilen går frem... Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Noe så forferdelig frustrerende å se på! Jeg tror jeg hadde ledd manisk av henne hvis jeg var han IT-konsulenten. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "OMG en gang var det en som kalte skjermen for PC liksom". Jees, ikke alle bryr seg. Noen betaler andre for å fikse slikt. Noen fikser biler, noen fikser datamaskiner, noen sminker folk og noen gir bare faen. Give her a break, da! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Greit at alle ikke er interessert i pc, ikke vet hva ting heter og ikke vet hvordan ting fungerer. Men hun vil jo ikke forstå! Hennes generelle oppførsel er vel heller ikke akkurat god. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Greit nok, det skal ikke kreves at alle vet fra fødselen av at PCen er "boksen" på bakken og det faktisk er noe inni den, men "Camilla" må jo uansett være enten dummere enn kneipp eller betalt mye penger for å late som hun er dummere enn kneipp. Hun nektet jo å høre på helt normale norske ord. "Nei, ikke den, men den!". "HÆ?"! Glad jeg ikke er i slekt med den personen. Min mor som aldri har tatt borti en PC ville forstått det fortere. Bestemor også for den del. Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 det blir som at du tror at du kan kaste motoren ut av båten "man tregner jo ikke den, den bråker alt for "mye" " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå