Bandit22 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har fått med meg at spillet har blitt sluppet i usa men når kan man vente og finne det her i norge? samt hvet noen hvor man får kjøpt vr-briller til ps2? Lenke til kommentar
coban Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 bra å se at det ikke bare er meg som elsker robotech her:) jeg veit ikke når spillet kommer til europa, men jeg gleder meg noe sinnsykt til d kommer. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Robotech spill? Yay!!!! Noen som har en link til dette spillet her? Robotech er jo helt sjeft! :razz: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 de får det inn på http://www.amazon.co.uk den 13 desember. så det er nok lenge til det kommer til norge. :sad: har forresten sett 53 robotech episoder. robotech ruler Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Robotech rocker, skal først og fremst kjøpe alle filmene, men blir jo litt dyrt da, men er jo være det, håper spillet blir knall:) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ble ikke en del robotech-spill utgitt for lenge siden...mener å huske at det var på midten av 90-tallet en gang. Tror det var Sierra som ga ut det og Dynamix som laget spillene...noen som husker? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Play sier 1/1 for Xbox versjonen Amazon Uk sier 13/12 for Xbox versjonen Øystein, som vil ha det og MechAssault (og Steel battalion!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå