Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...skerud/1.950028 hva syns dere om dette? jeg syns det er helt forferdelig at noe sånt skjer i de norske skolene Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er virkelig ille at slikt skjer, jeg håper virkelig guttene som gjorde det får noe mer enn 10 dager i fengsel for å si det slik. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Blir så forbannet når jeg hører slik. Hvorfor skal alle ty til vold? Håper de og personen som sendte dem får en stor straff og en smekk på baken av mor. Mvh Erling Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, dette er for galt. Noen som har video-opptakene? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det skjedde noe lignende på skolen der jeg går for en stund siden (snart 2 uker). Der var det en fyr som slo ned en annen fordi han hadde rørt en moped eller noe slikt, emn så viste det seg vist at han som ble slått ned ikke hadde rørt mopeden alikevel. Personelig så synst at slik vold er helt meningsløst og idiotisk, og når man alikevell skal ty til slik vold så burde man iallefall ha litt mere fakta på bordet. Slik beviser kun en ting, og det er at gjerningsmannen er en idiot. Huff, dette er for galt.Noen som har video-opptakene? Slik blir vanligvis ikke frigjort, siden gjerningsmennene kan bli uthengt, i tillegg til at det kan tolkes som brudd på taushetsplikten, eventuelt personverns loven. Vil jeg anta. Endret 6. september 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er synd slikt skjer... Den beste måten å prøve å forhindre slikt på er å gi de en lang fengsels straff... Men jeg mente de ikke hadde lov til å ha overvåkningskameraer på skoler? eller er det bare jeg som roter? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gi dem 5 år hver... eller tror du dem får tilsnakk om kanskje en liten bot på 1.000 kr? Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er synd slikt skjer...Den beste måten å prøve å forhindre slikt på er å gi de en lang fengsels straff... Men jeg mente de ikke hadde lov til å ha overvåkningskameraer på skoler? eller er det bare jeg som roter? 6816702[/snapback] Med godkjenning av Datatilsynet er det vel lov Forøvrig, tragisk hendelse. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, dette er for galt.Noen som har video-opptakene? 6816639[/snapback] skolen trur jeg har dem, jeg går på den skolen, flaks jeg ikke var der på mandag Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ballerøsk, 3 år på glattcelle og gratis énveisbillett til Jan Mayen, i tillegg til istykkerrevet pass hadde kanskje vært en passende behandling? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ballerøsk, 3 år på glattcelle og gratis énveisbillett til Jan Mayen, i tillegg til istykkerrevet pass hadde kanskje vært en passende behandling? 6816763[/snapback] Kun så lenge glattcellen er Jan Mayen. Ikke søren om mine skattepenger skal gå til å holde sånne folk med gratis kost og losji. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det som er litt interessant er at hvis dette hadde vært i Oslo så hadde det i hvert fall vært noen som allerede nå hadde kommet med utsagn om fremmedkulturell og utsagn om å sende dem ut av landet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ballerøsk, 3 år på glattcelle og gratis énveisbillett til Jan Mayen, i tillegg til istykkerrevet pass hadde kanskje vært en passende behandling? 6816763[/snapback] Kun så lenge glattcellen er Jan Mayen. Ikke søren om mine skattepenger skal gå til å holde sånne folk med gratis kost og losji. 6816794[/snapback] Jeg har alltid sloss for at folk som sitter i fengsel skal jobbe inn igjen alle pengene staten koster dem, dvs. leie av fengselscelle, mat, strøm, betaling for fengselsbetjenter etc. Nekter de å jobbe (men er arbeidsføre), kan de sulte ihjel/fryse ihjel. Det som er litt interessant er at hvis dette hadde vært i Oslo så hadde det i hvert fall vært noen som allerede nå hadde kommet med utsagn om fremmedkulturell og utsagn om å sende dem ut av landet. 6816845[/snapback] Om de er fremmedkulturelle eller ikke bryr ikke meg, men om de er "ferske" innvandrere som allerede nå har vist en såpass stor disrespekt ovenfor den norske lov, kultur og folk, kan de sendes hjem igjen med første fly for egen regning (de fikk vel betalt for oppdraget, så litt penger har de vel uansett). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette er grunnen til at jeg hater majoriteten av norsk ungdom. Jeg hører om slikt hele tiden. Folk som blir slått halvveis helseløse fordi man skumpet borti noen, eller kanskje fordi man snakket med dama dems. Gi disse drittsekkene noen år på et kaldt og øde sted. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 var ikke sjokkert selv. Er dog noen måneder siden, men hun jeg var forelsket i ble jo overfalt av noen fra klassen hennes og banket opp slik at hun ble lagt inn på sykehus. Dog etter skoletid, men truslene kom i skoletiden. (dagen før det skjedde så fikk ejeg vite det, men sa til hun at det sikkert bare var ord *som jeg angrer*) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (dagen før det skjedde så fikk ejeg vite det, men sa til hun at det sikkert bare var ord *som jeg angrer*) 6818249[/snapback] Hva skulle du gjort? Vært der for henne og fått juling selv? Det er jo bra for forholdet at man opplever noe spennende sammen, men det eneste riktige hadde vel vært om hun hadde innsett at det var mer enn bare ord, så kunne hun ringt politiet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (dagen før det skjedde så fikk ejeg vite det, men sa til hun at det sikkert bare var ord *som jeg angrer*) 6818249[/snapback] Hva skulle du gjort? Vært der for henne og fått juling selv? Det er jo bra for forholdet at man opplever noe spennende sammen, men det eneste riktige hadde vel vært om hun hadde innsett at det var mer enn bare ord, så kunne hun ringt politiet. 6818289[/snapback] tja, så vidt jeg fikk vite (avstand, og hun nektet å snakke om det) så kunne det gått vesentlig verre enn det gjorde. jeg fikk ikke vite om det før 1,5 dager etterpå, når søsteren endelig tok kontakt. Hun inså forsåvidt hvor mye jeg brydde meg etter den dagen, så noe bra kom ut av det. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 samme skjedde med meg i 9ende klasse. kom to personer rundt 17/18år gamle etter meg, og sporte mange folk først, kor eg va, eg med mine antenner skjønte at noe var gale, og greide å komme meg i sikkerhet, før dei fikk tak i meg. grunnen tin at dei ville ta meg sansyneligvis var at eg og en venn av dei var store motstandere. ikkje fysisk. men faen kor eg hatet og hater han Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvordan kan et oppdrag være "blind vold"? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvordan kan et oppdrag være "blind vold"? 6820302[/snapback] "Her har dere 1000 kr hver om dere bare lukker øynene deres og slår fyren til han ligger." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå