Batnobbit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Altså noen ganger når du har sett en film så blir du kansje roligere,villere eller er med et annet syn på saken... Pey it forward var en film som forandet meg mye...Hvilken film/filmer forandret deg før/nå?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg fant zen i Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom, jeg forstod hvilken påvirkning venner har av Stand by Me, jeg ble forelsket for første gang mens jeg så Magnolia og jeg lærte at det er omverden som er gal og ikke meg av Lost in Translation. Groundhog Day er vel den filmen som har endret min daglige oppførsel og personlighet mest. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg legger ganske mye i ordet forandret, er vel ingen filmer som jeg kan si har forandret meg. Men klart de påvirker, slik som alt annet. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kan vell si her og nå at filmer ikke har forandret meg så veldig mye. Men Fear and loathing in Las vegas forandret meg en smule kanskje. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 "Korset og Springkniven" fikk meg til å dykke dypt ned i Herrens frelse og Jesu saliggjøring av all syndenes anger etc etc. I ett kvarter. Og jeg var 13 år gammel. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hotel Rwanda forandret meg. Ble så sjokkert over hvordan den vestlige verden gidde faen i slaktinga som pågikk der nede. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 911 In Plane Site endret kanskje mitt syn på Bush Dokumentar-film da;) http://www.911inplanesite.com/ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg slo ned bestevennen min med en pinne etter å ha sett en eller annen Turtles-film når vi var små, men ellers kan jeg ikke si filmer forandrer meg så mye. Vil heller kalle det påvirke som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Life Aquatic med Zteeve Zissou har forandret meg. Men det er sikkert mange andre filmer som har forandret meg mye, men at jeg ikke oppfattet det. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Må si at jeg også har hatt påvirkende\forandrende\voksende (ikke koffert tenkning her nå) erfaringer med : - Pay it forward - Hotel Rwanda - Amistad - Festen - American Beauty - Flere også men kommer liksom ikke på de nå, irriterende og typisk nok! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) The Deer Hunter forandret meg... tror ikke jeg har sett andre filmer som har forandret meg Endret 9. september 2006 av Litejk Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror de filmene som forandret meg mest gjennom livet har vært: 1. Star Wars. Den åpnet fantasien min.. 2. 9/11 Farenheit. Litt klarere syn på hva som foregår der amerikanske soldater går og at ingenting har forandret seg siden Vietnam krigen. 3. Syriana. Gjort meg mer kritisk til amerikansk oljeindustri..selv om det var der fra før av så opplyste den et tema jeg har tenkt på en del. 4. X-Files serien & 5. Alien. Fordi de ga meg noen netter med mareritt og paranoia! Ok jeg tror ikke jeg skall legge på mer..jeg tror det holder. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 The Island endret synet mitt når det gjelder kloning Lenke til kommentar
frentix Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 The shawshank redemtion gjorde litt intrykk på meg. Jeg satte kanskje litt mer pris på å være fri for en kort stund. Og jeg hater å måtte inrømme det , men titanic gjorde jo litt intrykk da. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 American History X A beautiful mind The aviator Nanny McPhee De jeg kommer på i farta som har fått meg til å tenke. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Donnie darko, slike ting får deg til å tenke over livet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mange filmar har forandra meg, om ikkje så dramatisk har dei til saman påvirka meg ganske kraftig tør eg påstå. Filmar om livet, kjærlighet, forhold til andre mennesker og liknande har ein spesielt stor effekt. Kan ikkje påstå at Spiderman eller Armageddon har hatt så stor innflytelse på min personlighet. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Utallige filmer som virkelig har fått meg til å tenke og sikkert har forandra meg. Men så går det et par dager og gullfiskhukommelsen setter inn, så går jeg fort tilbake til å være den samme gamle feite udugelige slasken jeg er. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 American History X - åpnet øynene for en problemstilling jeg i min uskyldige barndom nesten ikke visste om. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 der untergang faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå