Gå til innhold

Dine værste tabber!

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg vi kunne diskutere de værste tabbene der eller andre har gjort så vi kan le oss skakk! Post gjerne så mange dere kan komme på!

Jeg kom på dette i dag etter noe som er helt usannsynligt! På skolen har vi tysk og praktisk prosjektarbeid (også kalt PP. Jeg har PP). Der jeg og en av vennene mine (marius) skulle opp på en hall og spille fotball o.l. Han måtte selvfølgelig insistere på å gå gjennom jentegarderoben siden den er nermest.

Jeg sa; "Kom, vi går heller rundt og inn den virkelige inngangen". Men siden døren var åpen mente han det var like greit å gå inn gjennom der. Der er 2 dører nært jentegarderoben. En utdør og en direkte inn til garderoben. Han bestemte seg for å kikke gjennom nøkkelhullet. Og sa; "Ingen der.. Se selv". "Slutt og tull.. vi går rundt!" sa jeg. Men han fortsatte, og jeg ble til slutt overtalt til å kikke gjennom nøkkelhullet etter 5 minutt med argumentasjon.

Jeg bøyde meg ned og kikket.. Så hører jeg en person bak meg. "Øh, marius?". Jeg snur meg, og gjett hvem som stod der? Nei, ikke kjæresten, men selveste Hr. Jarnes. Den sureste, mest kranglevorne, egoistiske og ensporede læreren på hele skolen..

Hvordan kan jeg forklare dette? Det måtte jo sett litt merkligt ut!

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg hadde vært i byen en kveld og min far skulle hente meg såg jeg en helt lik bil som vi har. Jeg gikk da bort, åpnet døren og satt meg inn, smalt igjen døra. Da jeg snudde meg såg jeg at det var en annen mann. Jeg unskylte meg og sa at vi hadde lik bil. :!: Det var maks flaut!

Mvh Erling

Lenke til kommentar
I dag mårrest på vei til skolen så jeg en fyr som lignet helt på en kompis (bakfra...) fra klassen min. Jeg "kompis-dulter" han på skuldra og sier Hei! så var det selfølgelig en fremmed person...  :blush:  jeg sa "Unnskyld!" og gikk videre ganske flaut ansikt...  :whistle:

:D

6820077[/snapback]

Faren min gjorde nesten det samme for mange år siden...

Han leitet etter dama si ved et kjøpesenter. Etterhvert så han ei dame bakfra som lignet på kjæresten sin (eller mora mi i dag). Han ble glad for å endelig finne henne, så han tok henne skikkelig på rompa for å overraske henne :innocent: . Det viste seg da at det ikke var kona... :blush:

I sånne øyeblikk ønsker man at en blir så liten at man forduftet.. :!:

Jeg er sikker på at det er flere her som har opplevd noe av det samme :whistle:

Lenke til kommentar

Søstern min poppet popcorn i sta, jeg gikk og tok én og kastet den opp i lufta for å ta den imot i munn, men den var saltet så mye at det datt av litt i lufta og jeg fikk det i øyet. De som har fått noe salt i ett sår før, vet sånn ca hvordan det føltes :cry:

Kommer sikkert på noe annet artig som jeg kan poste senere

Lenke til kommentar
Søstern min poppet popcorn i sta, jeg gikk og tok én og kastet den opp i lufta for å ta den imot i munn, men den var saltet så mye at det datt av litt i lufta og jeg fikk det i øyet. De som har fått noe salt i ett sår før, vet sånn ca hvordan det føltes :cry:

Kommer sikkert på noe annet artig som jeg kan poste senere

6820299[/snapback]

:!: hehe

Vet hvordan det er å få salt i øynene... Har hatt sommerjobb på fiskebruk. Der er det mye salt ;)

Lenke til kommentar

Husker jeg var på en hådball cup for noen år siden, og i gutte garderoben kunne man se inn til damedusjen igjennom ett ventilasjonshull langt opp på veggen. Men for å kunne rekke så høyt hadde jeg stilt en søppel bøtte på hodet for å stå på. Etter en liten stund, sprakk søppelbøtta og beinet mitt gikk igjennom bøtta og skrapte opp hele leggen min til blods, og beinet gjorde så vondt at jeg ikke klarte å bevege det. Jeg måtte ha hjelp til å få beinet ut av søppel bøtta, utrolig flaut. Etter på lurte alle på hvordan jeg hadde klart å skade meg på den måten, og de skjønte etter vært hva som var greia :blush:

Lenke til kommentar

Fikk du se noe da? :D

En av mine flauste tabber var når jeg snakket med en kompis mens vi gikk rundt i byn. Så gikk det en kar ved siden av meg der igjen, og han trodde jeg preiket til ham, og han spurte "Ka faen?". Da hadde jeg gått nesten 5 minutter å snakket til denne karen. Ble litt flau da.

Lenke til kommentar

Fine historier ^^,

Her komemr den ALLER beste:

Jeg var en liten knøtte på den tiden. En dag familien var i byen, sa pappa ett eller annet som gjorde at jeg tente på alle plugger (var bare 4-5 år). Jeg går litt fort fremmover og slår ALT jeg kan i skrittet... på en vilt fremmed mann. Trodde det var pappa. Den ukjent mannen sa: "Hadde du faen meg ikkje vært så liten skulle jeg hælvetes drept dæ!". Jeg husker ikke dette, men har hørt det.. nok av ganger.

Lenke til kommentar
Fine historier ^^,

Her komemr den ALLER beste:

Jeg var en liten knøtte på den tiden. En dag familien var i byen, sa pappa ett eller annet som gjorde at jeg tente på alle plugger (var bare 4-5 år). Jeg går litt fort fremmover og slår ALT jeg kan i skrittet... på en vilt fremmed mann. Trodde det var pappa. Den ukjent mannen sa: "Hadde du faen meg ikkje vært så liten skulle jeg hælvetes drept dæ!". Jeg husker ikke dette, men har hørt det.. nok av ganger.

6827738[/snapback]

Haha! Konge :!:

Lenke til kommentar

Ok, her er en jeg godt kunne vært foruten:

Jeg har jobbet som lærer, og en gang hadde jeg en skikkelig drittunge av en fyr i en av klassene mine. Fyren kom fra en dårlig familie, der stort sett alt var dritt, rett og slett.

Jeg sto inne på Shell etter å ha fylt bensin på bilen, da denne drittungen kommer kjørende inn på plassen i en dritfin Rover. Jeg snur meg til kompisen min og sier "Jøss, den bilen der ma han ha stjålet, for den fyren duger ikke til noe". Kompisen min blir litt brydd og snur seg mot en som står bak han i køen og sier "Hei, har broren din fått seg ny bil?".

Da følte jeg meg skikkelig lur...

Lenke til kommentar
Ok, her er en jeg godt kunne vært foruten:

Jeg har jobbet som lærer, og en gang hadde jeg en skikkelig drittunge av en fyr i en av klassene mine. Fyren kom fra en dårlig familie, der stort sett alt var dritt, rett og slett.

Jeg sto inne på Shell etter å ha fylt bensin på bilen, da denne drittungen kommer kjørende inn på plassen i en dritfin Rover. Jeg snur meg til kompisen min og sier "Jøss, den bilen der ma han ha stjålet, for den fyren duger ikke til noe". Kompisen min blir litt brydd og snur seg mot en som står bak han i køen og sier "Hei, har broren din fått seg ny bil?".

Da følte jeg meg skikkelig lur...

6827848[/snapback]

Haha. Genialt :p

Lenke til kommentar

har noen bra jeg og da!

Jeg og 2 kompiser hadde vert i oslo og jobba med og bere masse pappesker stappfulle av skolebøker fra ett rom til ett annent.

så når vi var ferdige så skulle vi ta toget hjem fra Oslo S.

Vi fant ut vi skulle gå på narvessen og kjøpe oss pølser, så vi gikk da inn.

så ser jeg at det er tilbud på alle pølser, og nikker bort mot skiltet som sto på kassa og sier: se, alle pølser med brus, 20 kroner. De ser det ikke, og det var ganske synlig, så jeg blei små irritert, så peiker jeg mot kassa og sier: se der da din dust!.

De ser det framdeles ikke så jeg blir skikkeli forbanna og PEIKER "hardt" mot skiltet som sto på kassa og roper ut så hele terminalen hører det: SE DER DA DIN NEEEGEEER!

Prøv å gjett hva som sto i kassa, jo en kølsvart neger...

Så var det en gang jeg var med mamma på butikken, jeg var vel 4-5 år, så jeg sto oppi kurven da. så ser jeg ei DIIIGER feit dame som står framfor oss i køen til kassa. og jeg roper ut til mamma: MAMMA, SE, SE - SE DEN FEITA DAMA DER DA!.

mamma prøvde og ikke høre det da, men jeg måtte få henne til å høre da så jeg roper det ut igjenn...

tipper mamma blei passe flau da ja, hehe

Lenke til kommentar
har noen bra jeg og da!

Jeg og 2 kompiser hadde vert i oslo og jobba med og bere masse pappesker stappfulle av skolebøker fra ett rom til ett annent.

så når vi var ferdige så skulle vi ta toget hjem fra Oslo S.

Vi fant ut vi skulle gå på narvessen og kjøpe oss pølser, så vi gikk da inn.

så ser jeg at det er tilbud på alle pølser, og nikker bort mot skiltet som sto på kassa og sier: se, alle pølser med brus, 20 kroner. De ser det ikke, og det var ganske synlig, så jeg blei små irritert, så peiker jeg mot kassa og sier: se der da din dust!.

De ser det framdeles ikke så jeg blir skikkeli forbanna og PEIKER "hardt" mot skiltet som sto på kassa og roper ut så hele terminalen hører det: SE DER DA DIN NEEEGEEER!

Prøv å gjett hva som sto i kassa, jo en kølsvart neger...

6827947[/snapback]

HAHA! Så bra! Hva sa denne negeren da? Fikk du juling?

Hahheahehahehah

Lenke til kommentar
HAHA! Så bra! Hva sa denne negeren da? Fikk du juling?

Hahheahehahehah

6827997[/snapback]

hehe, nei det gikk bra, men det var ikke særlig gøy og kjøpe pølser av han rett etterpå. jeg så jo rett inn i øyna hans rett etter jeg sa det, han så mindre blid ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...