Gå til innhold

Shakira - "Back in Black"


Magnus Holm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte...der gråt jeg iallefall...

Ikke nokk med at denne damen lager førsteklasses drit som spilles på samtlige radiokanaler, hun har liksom ikke nokk med sin egen drit, men nå gjør hun faktisk musikk om til drit...

 

Terorist kaller iallefall jeg slike som henne, hva er hennes neste mål?

Hvist jeg ser noe Shakira cover av Zeppelin, Sabbath, The Doors, Hendrix, uansett gamle store helter, da kan hun vente seg skummel "fan"post frammover..

 

Ser det for meg, Shakira - Iron Man :cry:

 

 

Hun har rett og slett drept en del av meg nå, men håper det leges fort...

 

 

Må jo legge til at gitaristen ikke klarte det han skulle heller... :ermm:

Lenke til kommentar
Ikke vær så negative til henne, hun gjør musikken til allemannseie.

 

Jeg liker ikek låta, heller ikke hennes utgave men hun gjorde at flere har faktisk hørt på den låta. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor folk kaller originalen en klassiker, er jo bare låt uten meningen (teksten altså)

6827114[/snapback]

 

Låta, og hele albumet, er det første som ble gitt ut etter Scotts død, og det var og er en tribute til Scott.

 

Hele albumet er vel en klassiker, det har solgt 40 millioner eksemplarer, og er Ac/Dc's mest populære album, så det er nokk en klassiker.

 

Det er også en grunn til at det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg hører coverversjoner av låta, det er ikke bare shakira som har ødelagt den, et norsk boyband har faktsik også gjort det...husker heldigvis ikke hva dem het, men det var faktisk værre enn dette her.

Lenke til kommentar
Huff, huff, skikkelig nintendomusikk.

6816520[/snapback]

Musliker du nintendomusikk? Nintendomusikk eier! Hør Dr. Wiley sangen fra en av megaman spillene.

 

for å være litt on-topic: Shakira saug.

6817773[/snapback]

Nintendomusikk er konge på nintendo. Funket ikke på en slik konsert:P Virket veldig halvveis.

6817801[/snapback]

 

Dårlig ordbruk der gitt. 8 bit på fcom er hurra hurra.. www.8bitpeoples.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...