kaiern Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 uansett, det der var groteskt...musikalsk altså. enda verre enn originalen. 6817459[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Artig veldig artig Men seriøst.. Hææ?! Hva er det hun vil? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Shit for en smooth kropp, hvem bryr segom låta når man kan se shakira danse. Vi vil ha mer Tror jeg må vise videoen til dama så hun kan lære litt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Måtte skru av lyden for å nyte videoen. Shakira er digg, men at hun synger Back in Black ble bare helt merkelig Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Fy faen. Det der var noe av det jævligste jeg har hørt på lenge. Hun høres jo ut som en forbanna sau der hun står å synger.. Fy faen, dette er et direkte hån mot AC/DC. ARGH Edit: Sette på AC/DC - Back In Black Endret 8. september 2006 av Pasient Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Samma om dama er digg så lenge hu gjør narr av en klassiker! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte...der gråt jeg iallefall... Ikke nokk med at denne damen lager førsteklasses drit som spilles på samtlige radiokanaler, hun har liksom ikke nokk med sin egen drit, men nå gjør hun faktisk musikk om til drit... Terorist kaller iallefall jeg slike som henne, hva er hennes neste mål? Hvist jeg ser noe Shakira cover av Zeppelin, Sabbath, The Doors, Hendrix, uansett gamle store helter, da kan hun vente seg skummel "fan"post frammover.. Ser det for meg, Shakira - Iron Man Hun har rett og slett drept en del av meg nå, men håper det leges fort... Må jo legge til at gitaristen ikke klarte det han skulle heller... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser det for meg, Shakira - Iron Man 6826987[/snapback] DET vil jeg høre Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Detta er ein av videoane der ein skrur av lyden heilt, skrur på ein annan song, og setter deg fint ned og ser på videoen Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Forrige gang jeg hørte en sang av den typen så totalt voldtatt, var da jeg hørte en eldre Judas Priest-låt (tror det var Diamonds and Rust) gjort om til techno. Hun har rett og slett drept en del av meg nå, men håper det leges fort... 6826987[/snapback] Samme her. Måtte gud forby! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke vær så negative til henne, hun gjør musikken til allemannseie. Jeg liker ikek låta, heller ikke hennes utgave men hun gjorde at flere har faktisk hørt på den låta. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor folk kaller originalen en klassiker, er jo bare låt uten meningen (teksten altså) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke vær så negative til henne, hun gjør musikken til allemannseie. Jeg liker ikek låta, heller ikke hennes utgave men hun gjorde at flere har faktisk hørt på den låta. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor folk kaller originalen en klassiker, er jo bare låt uten meningen (teksten altså) 6827114[/snapback] Låta, og hele albumet, er det første som ble gitt ut etter Scotts død, og det var og er en tribute til Scott. Hele albumet er vel en klassiker, det har solgt 40 millioner eksemplarer, og er Ac/Dc's mest populære album, så det er nokk en klassiker. Det er også en grunn til at det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg hører coverversjoner av låta, det er ikke bare shakira som har ødelagt den, et norsk boyband har faktsik også gjort det...husker heldigvis ikke hva dem het, men det var faktisk værre enn dette her. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 uansett, det der var groteskt...musikalsk altså. enda verre enn originalen. 6817459[/snapback] Enig. Om ikke orginalen var ille nok (og da tenker jeg vokalen, for riffet er stilig), så var dette ganske så dårlig. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hahaha, det var en gøyal start på dagen! Håper hun covrer flere heavy sanger framover Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Rent bortsett fra at det blir nok en mishandling av en sang, kan man jo håpe på Arch Enemy - Nemesis. Blir moro å se hvordan Shakira står seg mot Angela Gossow. Kanskje skrive inn forslag. Hm. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Eg tør påstå at Avril Lavigne's cover av Chop Suey, som vart nevnt her oppe er værre. Mulig ho var uheldig med opptaket, men fy svarte så dårlig! Eg klarar ikkje høyre meir enn nokre sekundar, det er tortur. Endret 9. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Huff, huff, skikkelig nintendomusikk. 6816520[/snapback] Musliker du nintendomusikk? Nintendomusikk eier! Hør Dr. Wiley sangen fra en av megaman spillene. for å være litt on-topic: Shakira saug. 6817773[/snapback] Nintendomusikk er konge på nintendo. Funket ikke på en slik konsert:P Virket veldig halvveis. 6817801[/snapback] Dårlig ordbruk der gitt. 8 bit på fcom er hurra hurra.. www.8bitpeoples.com. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Er den damen en prostituert eller en artist? Stemmen passet ihvertfall ikke. En ordentlig neger-soul-stemme hadde kanskje vært litt artig. Endret 9. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det finnes rockecovere av britney, er de så mye bedre plutselig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det finnes rockecovere av britney, er de så mye bedre plutselig? 6833879[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå