Magnus Holm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Utrolig mye dårlig man finner på YouTube! Ingen andre en Brian Johnson kan synge Back in Black, og når Shakira prøver seg blir det helt tragisk Shakira Live Concert --Back in Black-- AC/DC EDIT: Anastacia & Celine Dion - You Shook Me All Night Long Endret 11. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, huff, skikkelig nintendomusikk. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 To ord: El Crapo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kan ikkje folk lage sin eigen musikk i staden for å bruke andre sine geniale låtar? Framførelsen var heller ikkje av dei heilt store. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fikk helt frysninger jeg... Og ikke av den gode sorten! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette var bare tragisk, AC/DC er et av mine favorittband, så har hørt den sangen en del ganger for å si det mildt. Og den er genial, men denne var bare helt bad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette var.. helt utrolig.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ruller opp ved siden av Avril Lavignes versjon av "Chop Suey" som verste coverlåt ever... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg har aldri vært så nær å spy når jeg har sett shakira før, men dette var virkelig ILLE! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Back in bææææ..... Huff og huff! Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helt tragisk, har sett den før. Har dere hørt Rollin' av Robbie Williams da? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) er alle sånne kvinnelige popsangere like trashy? jeg begynte først å lure på om det var en stripper som kom på scenen. det at hun må ty til slikt for å selge billetter sier vel sitt om kvaliteten på selve musikken... uansett, det der var groteskt...musikalsk altså. enda verre enn originalen. Endret 6. september 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 dette var helt tragisk Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette må være noe av det værste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 er alle sånne kvinnelige popsangere like trashy? jeg begynte først å lure på om det var en stripper som kom på scenen. det at hun må ty til slikt for å selge billetter sier vel sitt om kvaliteten på selve musikken... uansett, det der var groteskt...musikalsk altså. enda verre enn originalen. 6817459[/snapback] HVA? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, huff, skikkelig nintendomusikk. 6816520[/snapback] Musliker du nintendomusikk? Nintendomusikk eier! Hør Dr. Wiley sangen fra en av megaman spillene. for å være litt on-topic: Shakira saug. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, huff, skikkelig nintendomusikk. 6816520[/snapback] Musliker du nintendomusikk? Nintendomusikk eier! Hør Dr. Wiley sangen fra en av megaman spillene. for å være litt on-topic: Shakira saug. 6817773[/snapback] Nintendomusikk er konge på nintendo. Funket ikke på en slik konsert:P Virket veldig halvveis. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 HVA?6817720[/snapback] ac/dc er ikke favorittbandet mitt, for å si det sånn. ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå