Nickern Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 jeg har leta overalt for å finne program som jeg kan bruke på PSPn min så jeg får lese ISO filer men jeg finner ikke en plzzzzzz er det noen som kan hjelpe meg??? PS. PSPn min har FW 2.71 og 4 Gb. minne brikke
Ekorre Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du får ikke brukt din psp til å lese isoer desverre. for ny fw
Nyaneve Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Du kan ikke spille av ISO - filer med en 2.71 PSP. Du er nødt til å ha 1.50 eller under. For å synke ned dit må du bruke noe som heter downgrader, og jeg tviler sterkt på at jeg kan linke til det på dette forumet. Du får uansett goggle litt rundt, så får du se om du gidder å ta sjansen. Du skjønner nemlig at 2.71 -> 1.50 kan være risikabelt, og føre til brikk. Jeg har selv en 1.50 PSP, og jeg klarer fint å spille av ISO ved hjelp av et program som heter DevHook ! Endret 6. september 2006 av Nyaneve
Bertelsen Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Du kan ikke spille av ISO - filer med en 2.71 PSP. Du er nødt til å ha 1.50 eller under. For å synke ned dit må du bruke noe som heter downgrader, og jeg tviler sterkt på at jeg kan linke til det på dette forumet. Du får uansett goggle litt rundt, så får du se om du gidder å ta sjansen. Du skjønner nemlig at 2.71 -> 1.50 kan være risikabelt, og føre til brikk. Jeg har selv en 1.50 PSP, og jeg klarer fint å spille av ISO ved hjelp av et program som heter DevHook ! 6816382[/snapback] Du kan linke til downgrader, men du kan ikke hjelpe han med ISO'er. Trådstarter: Les her om hvordan du downgrader, men som sagt; så kan vi ikke hjelpe deg med ISO'en.
PS3_utsatt_igjen Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Iso spilleren heter DEVHOOK så vet du det også
jasco Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Bruk Easy Downgrader som du finner her da får du 1.5 firmware: http://www.pspnett.com/sok.php?subaction=s...submit=Send+inn Har brukt den selv, fungerer strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå