Gå til innhold

hjelp med ISO på PSP

Nickern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke spille av ISO - filer med en 2.71 PSP. Du er nødt til å ha 1.50 eller under. For å synke ned dit må du bruke noe som heter downgrader, og jeg tviler sterkt på at jeg kan linke til det på dette forumet.

Du får uansett goggle litt rundt, så får du se om du gidder å ta sjansen. Du skjønner nemlig at 2.71 -> 1.50 kan være risikabelt, og føre til brikk.

Jeg har selv en 1.50 PSP, og jeg klarer fint å spille av ISO ved hjelp av et program som heter DevHook :)!

Endret av Nyaneve
Lenke til kommentar
Du kan ikke spille av ISO - filer med en 2.71 PSP. Du er nødt til å ha 1.50 eller under. For å synke ned dit må du bruke noe som heter downgrader, og jeg tviler sterkt på at jeg kan linke til det på dette forumet.

Du får uansett goggle litt rundt, så får du se om du gidder å ta sjansen. Du skjønner nemlig at 2.71 -> 1.50 kan være risikabelt, og føre til brikk.

Jeg har selv en 1.50 PSP, og jeg klarer fint å spille av ISO ved hjelp av et program som heter DevHook :)!

6816382[/snapback]

Du kan linke til downgrader, men du kan ikke hjelpe han med ISO'er. ;)

Trådstarter: Les her om hvordan du downgrader, men som sagt; så kan vi ikke hjelpe deg med ISO'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...