DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Det ser jo ut som blåbærsyltetøy! 6820591[/snapback] Tro meg, det var det ikke Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du sa du hadde et glass med noe stash også, er det mer ekkelt eller ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Du sa du hadde et glass med noe stash også, er det mer ekkelt eller ? 6820745[/snapback] Ja, stigbøylen og anbolten ja.. Såpass lite at det er omtrent umulig å se på bilde. Men skal prøve... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Udigg, men får håpe det ordner seg for din del. Endret 7. september 2006 av VHaakonsen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Udigg, men får håpe det ordner seg for din del. 6820804[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Btw, har en 2 timers DVD av HELE operasjonen hvis noen vil se - Mer blodig enn Kill Bill Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hahhahaha, wtf? del den på hw-lan Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ja, greit. Tar den med på HW-LANet jeg. Hvis noen vil se For når legene skal se i øret mitt så blir det jo så mikroskopisk. Så de bruker et videokamera, slik at han kan se på en skjerm. Forstørret. Film kommer på HW-LANet! Bilde av stigbøylen og anbolten: Endret 7. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 God bedring da.. Så ikke så veldig digg ut akkurat. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det ser nesten ut som en tann hehe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ser bra ut dette her, fin begynnelse på hockey har du også *ta på* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med bedre hørsel og nå kan du bruke kan du smelte ambolten om til en Sigd og hammer. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med bedre hørsel og nå kan du bruke kan du smelte ambolten om til en Sigd og hammer. 6821603[/snapback] Den lille ambolten? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har hatt operasjon 3 ganger på det ene øret nå. Hjalp fint lite da jeg forsatt ikke kan høre noe på det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, takker for komentarer - Ny operasjon om 2 mnd. tror jeg.. Nå har de tatt vekk de greiene som gjorde at jeg kunne bli lam i deler av ansiktet. Neste operasjon blir å få bedre hørsel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Flott øre, men blødde det konstant, eller gadd du bare ikke vaske? Jeg ville gjerne sett øyeoperasjonen min på film, tror det hadde vært litt freaky. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Flott øre, men blødde det konstant, eller gadd du bare ikke vaske? Jeg ville gjerne sett øyeoperasjonen min på film, tror det hadde vært litt freaky. 6822255[/snapback] Dette var rett etter en 2-timers tur hjem igjen fra Oslo. Så det hadde jo blødd litt. Blør ikke så mye mer nå Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, pingle operasjon Hadde en slik operasjon jeg og hvor jeg kom inn på morran og gikk ut på ettermiddag. Skrudde ut 4 skruer av beinet som jeg hadde hatt der i 6 måneder etter et stygt beinbrudd. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har titan-plate i øret som skal være der resten av livet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Næsty greier! Visste virkelig ikke at de dreiv å gravde folk i øret sånn.. Men noe må jo gjøres... De opererer jo hjernen igjennom nesa på folk... Uhh... Håper ikke jeg må igjennom noe slikt... God Bedring forresten! Endret 8. september 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå