Fozzietif Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Vet ikke om dette er riktige plass å legge ut denne på men.. Hvis du hadde nok med penger til å kjøpe den båten du ville ha; hvilken båt ville du kjøpt da? Sleng gjerne med link eller bilde.. Kan starte; Ville hatt en Princess 23M.. Kongen av havet! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg ville ikke kjøpt en uber-stor båt, men maks 30 fot, og av type utility-båt med baugpropell og alt av duppeditter en kan putte på. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Jeg ville ikke kjøpt en uber-stor båt, men maks 30 fot, og av type utility-båt med baugpropell og alt av duppeditter en kan putte på. 6819210[/snapback] Hehe, duppeditter må være med.. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...564&pos=1&tot=1 En diger seilbåt Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...564&pos=1&tot=1 En diger seilbåt 6820210[/snapback] Der har du vel god nok plass en stund værtfall.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Denne Seilebåten er jo ikke helt dum... Hadde jeg hatt den hadde jeg ikke vert i Danmark nå.. Hehe Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Denne Seilebåten er jo ikke helt dum... Hadde jeg hatt den hadde jeg ikke vert i Danmark nå.. Hehe 6820335[/snapback] Hadde funka den også! Men er vel ikke billig..?` Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei... Den er ikke billig. Men du får mye båt for pengene tror eg. 1 350 000 kr er ikke så veldig dyrt egentlig. Hadde eg hatt så mye penger hadde eg kjøpt den og reist til karibia... Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nei... Den er ikke billig. Men du får mye båt for pengene tror eg. 1 350 000 kr er ikke så veldig dyrt egentlig. Hadde eg hatt så mye penger hadde eg kjøpt den og reist til karibia... 6820424[/snapback] Nei, det var ikke så ille.. hehe, ville blitt en fin tur! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ville kjøpt litt forskjellige båter til forskjellige formål, hadde jeg hatt nok penger. Men først ville jeg kjøpt en middels stor båt til morobruk, ca. 20fot og litt for stor motor:P Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei... Den er ikke billig. Men du får mye båt for pengene tror eg. 1 350 000 kr er ikke så veldig dyrt egentlig. Hadde eg hatt så mye penger hadde eg kjøpt den og reist til karibia... 6820424[/snapback] Ville heller gått for Sun Odyssey eller Jeanneau. Litt dyrer, men mye bedre kvalitet, det er noe Bavaria sliter med. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Helt klart en rib med innabors motor 60knop Ftd (death) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Denne Seilebåten er jo ikke helt dum... Hadde jeg hatt den hadde jeg ikke vert i Danmark nå.. Hehe 6820335[/snapback] Bror min har en 35" Match. Kjempebåt. I de regattaene han er med i, ligger han på 2. plass sammenlagt. Absolutt en bra racer\turbåt. (han kommer til å selge den hvis du er interessert) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tror nok det måtte blitt 118 Wallypower. Det forutsetter selvsagt at jeg har råd til mannskap og det som skal til ellers også. En slik båt klarer seg ikke med en mann bak rattet. Dessuten sier det seg selv at et drivstofforbruk på 58l/nm krever lommebok type XL. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eller, vent litt, jeg ville heller kjøpt en slik en: Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Hehe, mye fancy stuff her! Den der 118 Wallypower har jeg sett før! Noe så vanvittig sykt! Hadde du hatt en slik tror jeg ikke mannskapet hadde vært noe problem! Jeg hadde i allefall meldt meg frivillig! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Vet ikke om dette er riktige plass å legge ut denne på men.. Hvis du hadde nok med penger til å kjøpe den båten du ville ha; hvilken båt ville du kjøpt da? Sleng gjerne med link eller bilde.. Kan starte; Ville hatt en Princess 23M.. Kongen av havet! 6816154[/snapback] gang 23 med 3,6 så finner du ut hvor mange fot den er!! og det ække lite Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde ikke hatt noe i mot å ha en Wallypower nede i Holmestrand, men den hadde ikke hatt plass i i båthavna der, så jeg måtte nok leid ro/ro-kaia der ganske ofte Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Vet ikke om dette er riktige plass å legge ut denne på men.. Hvis du hadde nok med penger til å kjøpe den båten du ville ha; hvilken båt ville du kjøpt da? Sleng gjerne med link eller bilde.. Kan starte; Ville hatt en Princess 23M.. Kongen av havet! 6816154[/snapback] gang 23 med 3,6 så finner du ut hvor mange fot den er!! og det ække lite 6945671[/snapback] Hehe, det er ikke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå