Nilesen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 finnes det noen brae gamepader til data? jeg tenkte på en sånn xbox360 kontroll, men skal se om det finnes noen bedre Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 bruk søkefunksjonen! se i denne tråden for gamepads: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...025&hl=+adapter Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 oi, glemte søk Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har du PSP og WiFi kan du bruke den(PSP-en) som gamepad. Lenke til kommentar
Fezzer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 finnes også convertere (har enda ikke sett de i Norge, så usikker på om de selges her) slik at du kan plugge playstation2 kontroller i USB-portene. Playstation har etter min mening de diggeste kontrollene så jeg ville prøvd å få tak i noen slike. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg anbefaler at du bruker 360-kontrollen! Den rawker utover alle grenser. Høy kvalitet, god ergonomi, og den ser skikkelig fin ut. At den fungerer out-of-the-box uten ytterligere innkjøp er jo også et pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå