Yezz` Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det starter med at jeg har xp på en 80gib ide disk, og 2stk 250gb sata disker med ting på. 80gib disken begynner å laga tikkelyder i en periode før den plutserlig ikke funka lenger (ikke uventa, derfor ikke noe farlig med denne). Jeg tar ut 80gib disken å prøver å legge inn xp på den ene 250gib disken uten å formatere den, men når pcen restarter for å kjøre installasjon programmet kom den aldrig så lang, så jeg prøvde på den andre sata disken isteden, samma skjedde der, så prøvde jeg å bytte om hvor de sto på hovedkorte uten at det heller gikk. Fikk så tak i en annen 80gib ide som jeg nå kjører xp på. Men med en gang så mangla nesten alle filene fra den ene sata disken, men så kom det no sånn check disc greier før windows starta og det sto masse greier bla " Deleting orphan file record segment <forskjellige tall> " og noe recovery greier etterpå, og veldig mye av dataene kom tilbake. 1 dag seinere kommer samme greiene opp, jeg lot det gå å håpa at resten ville komme opp, men nå kom det ikke noe etter Deletig orphan file record greiene å når den kommer inn i windows er 98% av det borte igjen! Det jeg trenger er et program eller noe som gjør at jeg kan få tak i (så mye som mulig) av det som lå på denna disken, en del der jeg gjerne vill ha, og det må vel ligge der? Prøvde å kjøre get data back for ntfs men fikk bare opp de tinga jeg ser fra windows, vet ikke om det er noe annet jeg må trøkke på i detta programmet eller noen som har noen andre måter å få tak i detta på så bare skrik ut! program, hva som helst Skjønner heller ikke hvorfor detta sjedde, minst av alt hvorfor den fjerna dataene etter at de var der? Takker for svar Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Må vel være noen som har noe å komme med? program for å få tilbake data? Bilde av det som sto når den sletta tinga: Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Fremdeles mottaglig for svar, måte å få fram tinga på igjen?? som er sletta, vet det ligger det, program lignende get data back for ntsfs, sikker på at noen her må vete om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå