endrebjo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er altfor lite skikkelig, billig og enkel mat i norske butikker. Det nærmeste man kommer skikkelig mat til en grei pris er usmurte rundstykker av forskjellig slag (Rema har de best rundstykkere) eller diverse ostehorn og liknende. Jeg savner ferdig påsmurt brødmat (f.eks baguett, sandwich, osv) som ikke koster 35,- (det gjør det på 7-eleven). Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Som en liten digresjon så en tråd opprettet: Hvilken Go'Morgen Yoghurt er best? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Boller. Billig og enkelt. Evt. skolebrød Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Går drikke under småsulten også? Vis ja: Snaple iingen over, ingen vedsiden av... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kjøper meg boller, skolebrød eller Go' morgen på butikken. Eller så kjøper jeg meg et pizzastykke i skolekantina. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 I dag var jeg en tur i butikken og hadde lyst på noe annet enn boller. Men Go Morgenen min måtte jeg jo selvfølgelig ha. I tillegg til denne kjøpte jeg 3 bananer! Billig, enkelt og BRA! Hehe. Det var en succè. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Boller. Billig og enkelt. Evt. skolebrød 6857835[/snapback] second that Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Pleier som regel å mixe meg en salat fra salatbaren på butikken. Salat, rødløk, mais, paprika, skinke og/eller kylling. Litt lett dressing på noen ganger, men ikke alltid. Ellers kjøper jeg litt frukt, enten nektariner eller et par appelsiner. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Pleier som regel å mixe meg en salat fra salatbaren på butikken. Salat, rødløk, mais, paprika, skinke og/eller kylling. Litt lett dressing på noen ganger, men ikke alltid. Ellers kjøper jeg litt frukt, enten nektariner eller et par appelsiner. 6877015[/snapback] begynnt med det jeg også Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis jeg er småsulten kjøper jeg meg en liten kebab. Helst kylling-kebab. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Vanligvis eple. Smaker ganske godt og er sundt. Kjappt også igrunn. Sliter btw med å finne noe kjapp varm mat som også er sunn. Skjønner ikke at dette skal være så vanskelig. Hvorfor kunne ikke noen laget sunne holdit, eller lignende. Klarer fint å lage sunn og god mat hjemme, men det tar alltid tid. Av og til har jeg ikke, eller vil jeg ikke bruke denne ekstra tiden. Endret 19. september 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 kyllingvinger ! mmm... Det er noe av det beste, med det nydelige krydderet på.. Men er ikke altfor mange butikker som har det : - ( +mye protein, bra for kroppen Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjøper Big One når jeg er småsulten jeg ||| Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 OSTEPOP!!!!!! !! !! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 OSTEPOP!! !! !! 6901928[/snapback] Enig! det er digg, men spiser det ikke når jeg er småsulten... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Drikke melk\vann\sukkerfri saft\ Hjelper godt om man er litt småsulten. Banan er skikkelig digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå