MadsFN Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ja som du ser kan jeg ikke åpne filmer eller se dem foreksempel på nettet. Pcen begynner å hakke uten stopp det tar 10-20 min å ta den ned og opp. Driveren virker ikke, finner ikke noe på nettet Og Feilmeldingan når jeg høyreklikker en filmfil: "Kan ikke oprette utvidelsen NVIDIA Dsiplay panel Mulige årsaker: Versjonskonflikt: Det kan hende at problemet løses hvis skjermdriverene installeres på nytt" ja det er det som står Skjermkortet er: 6600 GT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har du forsøkt å installere skjermkortdriverne på nytt? Sjekk f.eks. på skjermkortprodusentens hjemmeside. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jeg finner ikke noen Drivere... :S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Du kan vel laste ned nye skjermkortdrivere direkte fra nVidia. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 prøv å laste ned denne driveren: Standard Nvidia skjermkortdriver Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Slette den gamle med en gang`? Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Slette den gamle med en gang`? 6821056[/snapback] Du må uninstalere den først da ! Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Trenger vel ikke å slette den gamle driveren nei! Her laster du ned driveren fra! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 nope, nå kommer ikke feilmeldingen. men når han prøver å åpne den. virker det som alle mine 2GB ram bare hopper i havet, klarer ikke gjøre noe! ikke engang lukke VLC Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 HJELP MEG DA! det er grusomt å ikke kunne se film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 HJELP MEG DA! det er grusomt å ikke kunne se film 6840234[/snapback] Du overlever *fint* uten å se film.. Kontrollspørsmål: Virket det før (å se film)? Oppstod problemet nylig, eller har det vært der helt tiden (se film)? Jeg spør da det er det første man sjekker når man har fått problemer med systemet..om noe er endret nylig. Kan du svare bekreftende/benektende på dette? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 well, jeg fikk nytt skjermkort og etter det kunne jeg ikke.. :S har driver og alt men det virker bare ikkke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Takker.. Sjekk om du får noe tips fra denne tråden Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 nope, fortsatt ikke no.. dette er jo mitt største marerit!! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 HJELP MEG DA! det er grusomt å ikke kunne se film 6840234[/snapback] Du overlever *fint* uten å se film.. Kontrollspørsmål: Virket det før (å se film)? Oppstod problemet nylig, eller har det vært der helt tiden (se film)? Jeg spør da det er det første man sjekker når man har fått problemer med systemet..om noe er endret nylig. Kan du svare bekreftende/benektende på dette? 6840313[/snapback] har bare skiftet skjermkort, så sluttet filmfiler og virke Lenke til kommentar
stompy Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du skiftet ikke tilfeldigvis fra et ATI kort til et nvidia kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tror bestemt at trådstarter trenger hjelp av en som skifter skjermkort oftere enn underbukser.. Enten er skjermkortet ikke kompatibelt med hans system.. eller mer sannsynlig.. Noe blir ikke gjort forskriftsmessig ved avinstallering/installering av drivere.. Facit: Trådstarter finner sin lokale nerd og får "onsite support". Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Og her kommer den lokale "nerden".......................... Tipper du har ett XFX Geforce 6600GT kort. Dette kortet har en liten "bug". Du må deaktivere fast write på kortet. XFX har laget dette kortet med denne bugen. Du kan søke på typisk "xfx geforce 6600GT problems" og du finne MANGE tråder i diverse forum. Løsningen for meg på dette problemet var og deakt fast write så funka faktisk alt. Både spill og film. Lykke til og hyl så kan jeg sende link til tråden jeg fant løsningen i (er på jobb for øyeblikket ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 nå funker det, men ellers lagger skjermen når jeg bler ned på sider. prøver driver cleaner for øyeblikket (Brutter'n sa jeg sku prøve) så hvis det ikke går få jeg prøve det du sa (Gammel driver forresten) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Du skiftet ikke tilfeldigvis fra et ATI kort til et nvidia kort? 7088622[/snapback] det er faktisk godt mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå