J0ll1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hei Skal fytte om noen uker, og sitter derfor å ser på NTG sine hjemmesider anngående flytting. De skal ha 500 + 398 for å flytte abonomanget mitt 500 meter. Jeg har ikke bindigstid mer, og ser derfor ingen grunn til ikke å si opp abonomanget, for så og tegne et nytt ADSL i den nye leiligheten. DEt vil jo koste mindre, ettersom det er fri etablering... Fungerer dette i praksis? Jeg bestillte også for et år siden ADSL free til 399 (studenpris), denne koster nå 349, burde jeg ikke få det til den prisen? Ettersom min bindingstid er over? På forhånd takk for alle svar! Edit: Ser at NTG har nedgradert uthastigheten til linja, Nå er den 750 og jeg har 1200. Tror det er verdt en 50 lapp Endret 6. september 2006 av J0ll1 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Skal fytte om noen uker, og sitter derfor å ser på NTG sine hjemmesider anngående flytting. De skal ha 500 + 398 for å flytte abonomanget mitt 500 meter. Jeg har ikke bindigstid mer, og ser derfor ingen grunn til ikke å si opp abonomanget, for så og tegne et nytt ADSL i den nye leiligheten. DEt vil jo koste mindre, ettersom det er fri etablering... Fungerer dette i praksis? Jeg bestillte også for et år siden ADSL free til 399 (studenpris), denne koster nå 349, burde jeg ikke få det til den prisen? Ettersom min bindingstid er over? På forhånd takk for alle svar! Edit: Ser at NTG har nedgradert uthastigheten til linja, Nå er den 750 og jeg har 1200. Tror det er verdt en 50 lapp 6815530[/snapback] godt spørmål. Du kan jo eventuelt si at om de ikke vil flytte abonomanget ditt så kan du jo si at da finner du en annen levrandør. NGT har jo 3500/600 til 398. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 alle burde jo stikke vekk fra ngt.ta heller freewave. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 alle burde jo stikke vekk fra ngt.ta heller freewave. 6815780[/snapback] Begrunnelse for det? jeg har NGT og jeg er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Den dagen nettet ditt er nede,så skjønner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå