Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flytte bredbånd fra NTG!

Anbefalte innlegg

Hei

Skal fytte om noen uker, og sitter derfor å ser på NTG sine hjemmesider anngående flytting. De skal ha 500 + 398 for å flytte abonomanget mitt 500 meter.

Jeg har ikke bindigstid mer, og ser derfor ingen grunn til ikke å si opp abonomanget, for så og tegne et nytt ADSL i den nye leiligheten. DEt vil jo koste mindre, ettersom det er fri etablering...

Fungerer dette i praksis?

Jeg bestillte også for et år siden ADSL free til 399 (studenpris), denne koster nå 349, burde jeg ikke få det til den prisen? Ettersom min bindingstid er over?

På forhånd takk for alle svar!

Edit:

Ser at NTG har nedgradert uthastigheten til linja, Nå er den 750 og jeg har 1200. Tror det er verdt en 50 lapp :)

Endret av J0ll1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Skal fytte om noen uker, og sitter derfor å ser på NTG sine hjemmesider anngående flytting. De skal ha 500 + 398 for å flytte abonomanget mitt 500 meter.

Jeg har ikke bindigstid mer, og ser derfor ingen grunn til ikke å si opp abonomanget, for så og tegne et nytt ADSL i den nye leiligheten. DEt vil jo koste mindre, ettersom det er fri etablering...

Fungerer dette i praksis?

Jeg bestillte også for et år siden ADSL free til 399 (studenpris), denne koster nå 349, burde jeg ikke få det til den prisen? Ettersom min bindingstid er over?

På forhånd takk for alle svar!

Edit:

Ser at NTG har nedgradert uthastigheten til linja, Nå er den 750 og jeg har 1200. Tror det er verdt en 50 lapp :)

6815530[/snapback]

godt spørmål. Du kan jo eventuelt si at om de ikke vil flytte abonomanget ditt så kan du jo si at da finner du en annen levrandør. NGT har jo 3500/600 til 398.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...