Mr.Anki Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei. jeg har flere partisjoner på harddisken min og lurer på om det går ann og få til att programmer lagres automatisk i en annen partisjon enn der exp er ? Jeg vat at det går ann og endre det under ver enkelt innstalasjon, men det er lett og glemme og endre! ( er dette feilpostet?) (jeg vet det er en elending emne tittel) takker for kjappe svar! mvh anki Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tror ikke det går ann, har prøvd dette jeg og. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Uansett vil en del av programmet havne under windowsområdet (dll-filer m.m.) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gå i registeret og søk på programfilesdir, og endre verdien på de du finner til der du vil. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gå i registeret og søk på programfilesdir, og endre verdien på de du finner til der du vil. 6815803[/snapback] Svært risikabel oprasjon vil eg påstå! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Svært risikabel oprasjon vil eg påstå!niks, er ikke det. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Får de som ikke har peiling kan det lett være risikabelt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Får de som ikke har peiling kan det lett være risikabelt. 6821477[/snapback] slik som meg Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Desom du ikke vil "rote" manuelt i registeret, kan du laste ned TweakUI 1.33. Selv om ikke XP står listet på den siden, fungerer det utmerket allikevel. Etter innsatllasjonen, finner du programmet i kontrollpanelet, og en "helt ny verden åpner seg" for finjusteringer. Se på "tab'en" som heter "My Computer", der kan du endre "alle" standard stier(path's). Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Desom du ikke vil "rote" manuelt i registeret, kan du laste ned TweakUI 1.33. Selv om ikke XP står listet på den siden, fungerer det utmerket allikevel. Etter innsatllasjonen, finner du programmet i kontrollpanelet, og en "helt ny verden åpner seg" for finjusteringer. Se på "tab'en" som heter "My Computer", der kan du endre "alle" standard stier(path's). 6835276[/snapback] får ikke til og innstalere det jeg edit: fikk det til nå Endret 10. september 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå