LarsP Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nå må vi huske at vi befinner oss i en av de (forhåpentligvis) mer seriøse delene av forumet. Man kan ikke poste slik man gjorde i OT-delen av forumet. Ang. penisstørrelser, en undersøkelse utført av The Alfred C. Kinsey Institute for Sex Research viser denne normalfordelingen: Den viser at normalen ligger mellom 12 og 18cm. Forskjellen på 6cm er på en skjerm med 1680x1050 oppløsning så mye: |---------------------------------------------| Det er altså forskjellen på en "liten" normal penis og en "stor" normal penis. Jeg tør hevde at de 6cm ikke vil gjøre så stor forskjell. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg vet ikke om noen har nevnt det, men måten man måler er at man tar et målbånd, ev en tråd og måler fra roten på siden til tuppen. Vi burde kanskje spørre en moderator om å få legge inn en poll her for å se hva forumbrukerne har.. Bare håpe at alle er ærlige.. man har en tendens til å legge på et par cm i slike, selv om dem er anonyme.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg mener man bør unngå en slik poll siden A) brukerne svarer ikke korrekt B) ukorrekte svar fører til forvirring C) fokus på penisstørrelse er noe tull Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Begynnte selv puberteten i ca.11 års aldern den er 18 cm atm håper på mer :!: Btw hvorfor skulle ikke jenter like store peniser? 6835776[/snapback] EDIT: *Snippe bort den* Jeg mener man bør unngå en slik poll sidenA) brukerne svarer ikke korrekt B) ukorrekte svar fører til forvirring C) fokus på penisstørrelse er noe tull Husker godt forrige gang, ja! :!: Spesielt enig i punkt C. Alle med tissemenn mellom 10 og 20cm bør ikke bry seg. De med mindre kan jo gå med ring eller noe slikt, mens de som går over kan ringe Rocco. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vi hadde vel en slik poll oppe for en stund tilbake siden. Jeg synes det hadde vært interessat med en slik poll, da jeg er "dum" og tror folk ikke har noe problem med å være ærlige. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Siden alle andre poster ut deres lengde, kan vel jeg gjøre det samme; jeg har stor nok til at dama blir fornøyd. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vi hadde vel en slik poll oppe for en stund tilbake siden. Jeg synes det hadde vært interessat med en slik poll, da jeg er "dum" og tror folk ikke har noe problem med å være ærlige. 6838738[/snapback] Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på , og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkel Endret 10. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på , og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkel 6838764[/snapback] Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på , og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkel 6838764[/snapback] Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P 6838786[/snapback] Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 *Cut-cut** 6838764[/snapback] *Klippe-Klippe* 6838786[/snapback] Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt. 6838819[/snapback] Jupp, for det er nok en del som er redd for å bli gjenkjent... Er nok heller det at folk er litt redd for å bli moderert.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når det gjelder en slik pol er det jo bare en måte og bevise svaret ditt på , og jeg tror jeg representerer 99% av folka her når jeg sier at den måten å bevise det på er svært ekkel 6838764[/snapback] Det er de 99% som har et problem. Ikke rart at folk sliter med dårlig selvbilde når de synes det mannlige kjønnsorganet er ekkelt. =P 6838786[/snapback] Vel ekkelt og ekkelt men poenget mitt er jo at det sannsyneligvis er svært få folk som er villige til å laste opp et bilde av kjønnsorganet sitt. 6838819[/snapback] Jeg har da aldri sagt noe om å laste opp bilde av kjønnsorganet sitt ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ca. 363 dager, 57 min. og 49 sekunder til neste poll. Og lillemannen skal få lov til å bli anonym dvs. uten bilder Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Størrelsen har ikke alt å si, stor tiss kan resultere i at damen får vondt, å det er ikke noe gøy da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Skal vi konkludere, da? er lei av alle emo-ene her inne som er nødt til å overbevise seg selv og resten av forumet om at de har lange tissemenn. Det bryr meg midt i rumpa. Det er forskjellig når penis er ferdig utvokst, men det er alltids rundt 18-års-alderen? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er ikke slik at penis slutter å vokse på bursdagen din Den slutter å vokse når kroppen din er ferdig uttviklet. Den vokser iallefall forsatt, og slutter nok ikke med det første. I 18-19 års alderen tenker nok at den slutter å vokse. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Måling av lengde på tissen er egentlig litt tullete, i mitt tilfelle finnes det flere versjoner eregering og størrelsen varierer fra tid til annen egentlig 6825509[/snapback] Da er det bare å måle trutt og ofte så går du ut i fra det lengste resultatet Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Siterer fra noen jentevenner av meg: Det er ikke størrelsen på penis som teller, men hvordan man bruker den 6835101[/snapback] Siterer fotballtreneren min Det er ikke størrelsen på penis som teller, men hvor mange triks man kan gjøre med den. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor det ikke bare er positivt med så lang som mulig? ... Hvor fristende er det å stå en halvmeter unna dama og jokke? (for å overdrive) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå