MindTooth Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Alltid fundert på dette området. Siden jeg har litt over 16cm i full stilling. Og har alltid følt at det er lite. Litt under 12cm i omkrets. Birger Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Størrelsen på penis har ingenting med hva jentene liker.. Det sitter i psyken, på samme måte som jenter fikser brystene.. Er egentlig ikke mange gutter som er veldig hekta på silikon... 6834511[/snapback] Jeg vil påstå et dette ikke er helt korrekt. Mange jenter trenger en viss størrelse, både lengde og omkrets for å bli riktig tilfredstillt. Men, det er jo selvsagt innenfor visse grenser. Har fått min info fra 'sikre' kilder Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Siterer fra noen jentevenner av meg: Det er ikke størrelsen på penis som teller, men hvordan man bruker den Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Størrelsen på penis har ingenting med hva jentene liker.. Det sitter i psyken, på samme måte som jenter fikser brystene.. Er egentlig ikke mange gutter som er veldig hekta på silikon... 6834511[/snapback] Jeg vil påstå et dette ikke er helt korrekt. Mange jenter trenger en viss størrelse, både lengde og omkrets for å bli riktig tilfredstillt. Men, det er jo selvsagt innenfor visse grenser. Har fått min info fra 'sikre' kilder 6834753[/snapback] Forskjell fra jente til jente, men ei jente som kun går etter penisstørrelse er jo søppel uansett. Selvsagt har størrelsen en viss betydning, men på langt nær så stor betydning som vi gutta legger i det.. Det er f.eks. veldig få jenter som kjøper den største dildoen, det er heller vi gutta som kjøper slikt til jenta fordi vi liker det.. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 *sakse sakse* *sakse sakse* Forskjell fra jente til jente, men ei jente som kun går etter penisstørrelse er jo søppel uansett. Selvsagt har størrelsen en viss betydning, men på langt nær så stor betydning som vi gutta legger i det.. Det er f.eks. veldig få jenter som kjøper den største dildoen, det er heller vi gutta som kjøper slikt til jenta fordi vi liker det.. 6835130[/snapback] Gyldig poeng Også det samme jeg mente. Det HAR betydning, men innenfor visse rammer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jenter går verken etter penisstørrelse, penger eller DVD-samling, det betyr ikke at det ikke er artig å ha over gjennomsnittet på alle tre. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vell.. jenter like å ha det gøy og det koster somregel penger.. Men når jeg er på byen så gidder jeg ikke å spandere noe særlig. Da tror jeg at man får bedre utelling hvis man svarer "det ser ut som du har råd til å kjøpe deg din egen drink med de klærne du har på".. Da ble iallefall jeg sett på som en utfordring (en liten stund). Men ser ingen grunn til å styre så fælt som penisstørrelse. Jeg tok en dame som var vid som en låvedør engang slik at det føltes ut at jeg ikke fyllte a så godt opp ,men dama kom gang på gang og kom absolutt tilbake for mer.. Litt kjipt for meg den andre kvelden siden jeg var litt beruset og slet med å holde han oppe. (siden dama var såpass vid ,men jeg fikk en god BJ og var ferdig med det) Størrelsen på kuken har lite å si. Endret 10. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Begynnte selv puberteten i ca.11 års aldern den er 18 cm atm håper på mer :!: Btw hvorfor skulle ikke jenter like store peniser? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Btw hvorfor skulle ikke jenter like store peniser? 6835776[/snapback] Uhm, fordi det kan være ubehagelig/vondt? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Er det muligå ete spesielle ting som gjer at den blir tjukkare? 6832080[/snapback] Egg skal visst være godt for potensen, har jeg hørt. Endret 10. september 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Btw hvorfor skulle ikke jenter like store peniser? 6835776[/snapback] Jenter har forskjellig størrelse på vagina, på samme måte som vi karer har forskjellig størrelse på penis. Så en kombinasjon av liten vagina og stor penis kan være direkte vondt for jenta, og kan skape et mer problematisk sexliv. Som oftest løser det seg med lengre forspill og/eller glidemiddel. Endret 10. september 2006 av Vaffelkake Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Å barbere rundt penis og ballene gir en illusjon på hvertfall 1-2 cm ekstra Men når man nettopp har fått hår er det sikkert ikke så gøy å fjerne det igjen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Men når man nettopp har fått hår er det sikkert ikke så gøy å fjerne det igjen? 6837448[/snapback] ja, hvis man er ganske usikker på sånt fra før så tror jeg ikke det hjelper Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nå skal det vel og sies at jenter er heller ikke bunnløse, og jeg har ikke møtt noen som synest det er særlig behagelig når man treffer bunnen i de! Virkeligheten er ikke som på film Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvor lang må egentlig en penis være for å kunne gjennomføre et samleie? (eller ta en jomfruhinne?) Endret 10. september 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor lang må egentlig en penis være for å kunne gjennomføre et samleie? (eller ta en jomfruhinne?) 6838122[/snapback] Spørs helt på jenta det. De har forskjellige størrelser de og. Bare andre veien . For noen er sikkert 13-14cm rett og slett helt perfekt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor lang må egentlig en penis være for å kunne gjennomføre et samleie? (eller ta en jomfruhinne?) 6838122[/snapback] Spørs helt på jenta det. De har forskjellige størrelser de og. Bare andre veien . For noen er sikkert 13-14cm rett og slett helt perfekt. 6838153[/snapback] Søren Da mangler jeg sju.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det finnes fler enn en måte å tilfredsstille en kvinne på da Utrolig hva man får kjøpt nå til dags Og finnes sikkert de som synest 7cm er passelig og Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor lang må egentlig en penis være for å kunne gjennomføre et samleie? (eller ta en jomfruhinne?) 6838122[/snapback] Spørs helt på jenta det. De har forskjellige størrelser de og. Bare andre veien . For noen er sikkert 13-14cm rett og slett helt perfekt. 6838153[/snapback] Søren Da mangler jeg sju.. 6838168[/snapback] Ære til deg for at du tør å si no sånt. Er absolutt ikke alle som hadde gjort dét, nei. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nå skal det vel og sies at jenter er heller ikke bunnløse, og jeg har ikke møtt noen som synest det er særlig behagelig når man treffer bunnen i de! 6838097[/snapback] Det har jeg. Og mer enn en person også. Det er sikkert like mange meninger her som det er personer på jorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå