tyrme Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hallo! Som de aller fleste andre gutter på rundt en 15år har jeg komplekser ang. størrelse på penisen min Derfor lurer på, når det er vanlig at penis er ferdigvokst? Dette er jo selvsagt forskjellig fra person til person, men når omtrent i puberteten er det det er vanlig? Takker for svar =) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Varierer vel litt, men for noen slutter den vel å vokse rundet 19-20års alderen, andre tidligere. Hvor lang er den da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det kommer jo ann på hvor fort personen kommer i puberteten at den blir fult fullvokst? Hvis din penis er på 16+ i bennern kan det hende den er fullvokst ^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Når det kommer til trådstarter, så ville jeg tro at du ikke trenger å bekymre deg. Ting pleier å vokse fort i perioden du kommer inn i nå Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Norske "spesialister" mener penis slutter å vokse i sen pubertet, rundt 19 år. Derimot så finnes det en del utenlandske forskere som hevder at penis slutter først å vokse i slutten av 20-årene, rundt 26-28 års alderen. Kan også nevne det at sistnevnte har nyere forskningsmateriale på dette område, hvilket jeg er redd de norske ikke har.. (Skal se om jeg finner kilden/linken til hvor jeg har lest dette ) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Puberty When a boy enters puberty, after his testicles begin to grow his penis begins to enlarge, just like the rest of his genitals. The penis grows longer until the age of 18, but growth in width only begins at the age of 13. During the process, pubic hair grows above and around the penis. While results vary across studies, the general consensus is that the average human penis is approximately 12.7-15 cm (5-5.9 in) in length and 12.3 cm (4.85 in) in circumference when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size. Most of these studies were done on subjects of primarily European descent. Worldwide averages may vary. A research project summarizing dozens of published studies conducted by physicians of different nationalities, shows that worldwide erect penis size averages vary between 9.6 cm (3.7 in) and 16 cm (6.2 in). It has been suggested that this difference is caused not only by genetics, but also by environmental factors such as culture, diet, chemical/pollution exposure, etc. Så er det heller ikke sånn at penis slutter å vokse dagen du fyller atten heller, men. Kan vel, som med andre ting, variere med et år eller to. Endret 8. september 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 En del fjas og off topic er fjernet. Dette er ikke en barnehage, om man ikke har noe konstruktivt og relevant å komme med, så ikke kom med det. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm, ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du er kommet i puberteten og merket at den vokste, men at det ikke har skjedd noe på en stund, så er du omtrent ferdig. Det er dessverre ikke slik som med høyde hvor noen plutselig vokser 20cm i 17års-alderen, etter den første "spurten" så er man ca ferdig. Jeg kan bare anta at jeg i en alder av 19 har gjort meg ferdig med akkurat det, og forventer ikke lenger penis i løpet av de neste 6-7 årene. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du er kommet i puberteten og merket at den vokste, men at det ikke har skjedd noe på en stund, så er du omtrent ferdig. Det er dessverre ikke slik som med høyde hvor noen plutselig vokser 20cm i 17års-alderen, etter den første "spurten" så er man ca ferdig. Jeg kan bare anta at jeg i en alder av 19 har gjort meg ferdig med akkurat det, og forventer ikke lenger penis i løpet av de neste 6-7 årene. 6817971[/snapback] pokker no ødela du alt håp Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du er kommet i puberteten og merket at den vokste, men at det ikke har skjedd noe på en stund, så er du omtrent ferdig. Det er dessverre ikke slik som med høyde hvor noen plutselig vokser 20cm i 17års-alderen, etter den første "spurten" så er man ca ferdig. Jeg kan bare anta at jeg i en alder av 19 har gjort meg ferdig med akkurat det, og forventer ikke lenger penis i løpet av de neste 6-7 årene. 6817971[/snapback] Noen link til et sted hvor det står? Tror flere er er lystne på å få det der bekrefta/avkrefta. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hmm.. jeg er 16, og den er over 15 tror vi kan håpe på en centimeter til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du er kommet i puberteten og merket at den vokste, men at det ikke har skjedd noe på en stund, så er du omtrent ferdig. Det er dessverre ikke slik som med høyde hvor noen plutselig vokser 20cm i 17års-alderen, etter den første "spurten" så er man ca ferdig. Jeg kan bare anta at jeg i en alder av 19 har gjort meg ferdig med akkurat det, og forventer ikke lenger penis i løpet av de neste 6-7 årene. 6817971[/snapback] Noen link til et sted hvor det står? Tror flere er er lystne på å få det der bekrefta/avkrefta. 6820470[/snapback] Jeg kan linke til samtlige menn over 30 som kan bekrefte det, hvis det trengs. Jeg aner ikke hvem som fortalte det til meg, men jeg har vanskelig for å tro at 5 ekstra centimeter spretter ut i 20årsalderen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) -- Endret 25. januar 2013 av Jokko88 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jokko, det er klart dette varierer. Men når du nermer deg 20 som steffy sier, så vokser ikke tissefanten mere. Jeg er en av de 30 som kan bekrefte dette. Det sier jo seg nermest selv. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er 18 nå og forventer egentlig ikke at den skal vokse mere, fornøyd med den slik som den er Lenke til kommentar
maskot Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Linjal funka dårlig, måleband er bedre hvis den er skeiv Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Måling av lengde på tissen er egentlig litt tullete, i mitt tilfelle finnes det flere versjoner eregering og størrelsen varierer fra tid til annen egentlig Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det varierer fra person til person, men er du rundt 50 er den sikkert ferdig Endret 14. august 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kan linke til samtlige menn over 30 som kan bekrefte det, hvis det trengs. Jeg aner ikke hvem som fortalte det til meg, men jeg har vanskelig for å tro at 5 ekstra centimeter spretter ut i 20årsalderen. 6823091[/snapback] Er heller ikke det det går på. Du sa at penis ikke vokser i perioder slik resten av kroppen ofte gjør. Vil gjerne ha dette avkrefta/bekrefta. Måling av lengde på tissen er egentlig litt tullete, i mitt tilfelle finnes det flere versjoner eregering og størrelsen varierer fra tid til annen egentlig Ja, har å gjøre med hvor opphisset man er og slikt, har jeg merka. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 er 15 og har en penis a 15 cm/6 in, vet ikke hvor på skalaen det ligger...hva er gjennomsnittet? so dere ser i avataren min så ville det vært digg om den vikste hvertfall 1 inch til...bildet er tatt fra en t-skjorte som jeg har liggende i en skuff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå