Brian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) hei har bestemt meg for å kjøpe thermaltake big thypoon cpu kjøler. Men siden den er stor så vet jeg ikke om jeg får plass. Kabinett: Cooler Master Cavalier 3 Hovedkort: LINK Tror dere den vil passe, eller er det vanskelig å si? Hvordan er festene på kjøleren? er det en plate bak hovedkortet som må festes? Og trenger jeg kjølepasta på denne? Endret 6. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 TRENGER SVAR KJAPT! Skal helst bestille i dag, fordi den gamle cpu kjøleren min holder på å ta kvelden nå. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 120 x 120 x 25 mm dette er målene på kjøleren, da er det bare å måle på hk Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror nok det skal gå fint på det HK.. Og JA, du må bruke kjølepasta... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Tror nok det skal gå fint på det HK..Og JA, du må bruke kjølepasta... 6818168[/snapback] ok,takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå