marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Heisann! I heimen min har jeg en Vood 453w og en WRT300N. Det som skal være tilkoblet er en filserver, en xbox, en webserver og 2 bærbare. Jeg har nå strukket en 10-15 meter lang kabel som går over mørkeloftet fra stua og ned på kontoret. Her skal xboxen kobles til. Men xboxen får ikke IP-adresse fra Vooden. Det gjør heller ikke den bærbare PCen når jeg kobler den til på samme kabelen. Og jeg har dobbelt / trippeltsjekket at det er riktig kablet i begge ender. Det pussige er at jeg nullstilte Linksys WRT300N som jeg har, og lot den være DHCP-server. Da fikk min bærbare PC Ip-adresse fra rutern via samme kabelen. Er det noen som har et forslag til hva det kan være? Det jeg har lyst å gjøre er å sette Vooden i bridge-modus, og sette Linksysen som DHCP-server. Er det noen som har erfaring med VOOD 453W? Er det også noen som har forslag til den ***** nettverkskabelen? -b- Endret 6. september 2006 av bono_head Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Og du har koblet kabelen etter skjema? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Og du har koblet kabelen etter skjema? 6815593[/snapback] Jepp. Har dobbelt, trippelt, kvadruppelt-sjekket kabelen. Helt etter skjema. Ukrysset kabel. Lenke til kommentar
rasken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg etterlyser også muligheten for å sette Vood 453W i bridge-mode. Funnet noen løsning på dette? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg etterlyser også muligheten for å sette Vood 453W i bridge-mode. Funnet noen løsning på dette? 6970258[/snapback] Nei, har ikke funnet noe løsning på det. Har fått koblet opp alt dog... B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå