SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Morn, skal skrive en stil på 3-4 sider, har ikke peiling på hva jeg skal skrive om.. Ikke kom med noe useriøst eller tull.. og ikke noe som er funnet på nettet.. Takk for svar og innspill på forhånd. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Må kanskje vite ossen sjanger det skal være i? Endret 6. september 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ma kanskje vite ossen sjanger det skal være i? 6815266[/snapback] Det veit vel du dahl? Du har begynt på den alt.. (For de som ikke skjønte det så er r@zer/d@hl en kompis) Flere andre som er seriøse? Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tror det skal være skjønnlitratur. :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Tror det skal være skjønnlitratur. :!: 6815289[/snapback] Jaok, men har liksom ikke komet en dritt lenger på hva jeg skal skrive da.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 de sa bare, "Sjangeren er skjønnlitteratur, skriv 4 sider"? de ga ikke en eller flere oppgaver? Flere muligheter for sjangre? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 de sa bare, "Sjangeren er skjønnlitteratur, skriv 4 sider"? de ga ikke en eller flere oppgaver? Flere muligheter for sjangre? 6815313[/snapback] Oppgaven var fri, eller var et par forslag, men du sugde, klarte ikke å finne på noe til de.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skriv om din første kjærlighet.. Klassiker men kan gjerne si de eksemplene, så vi får en pekepinn.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva med å skrive en fantastisk historie om Jarmo som banker Chuck Norris? Eller er det ikke SÅ fritt? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hva med å skrive en fantastisk historie om Jarmo som banker Chuck Norris?Eller er det ikke SÅ fritt? 6815357[/snapback] Hehe.. Skulle seriøst skrivd vettu.. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 finn deg en side på nettet med mange stiler, les en god del, og så skriver du de til til en av oppgavene. gjerne bland flere stiler, men du bør unngå å kopiere blankt. pleide å gjøre det på tentamener og sånt. var eneste fornuftige måten å forberede seg til norsk tentamen imo. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Det er en mulighet, men veit ikke hvor jeg skal søke, også klarer jeg ikke å skrive ut av andre stiler.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er en mulighet, men veit ikke hvor jeg skal søke, også klarer jeg ikke å skrive ut av andre stiler.. 6815452[/snapback] hmm du er jo greit vanskelig også da.. Tenk på en av interessene dine, også et tema innenfor der.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det er en mulighet, men veit ikke hvor jeg skal søke, også klarer jeg ikke å skrive ut av andre stiler.. 6815452[/snapback] hmm du er jo greit vanskelig også da.. Tenk på en av interessene dine, også et tema innenfor der.. 6815466[/snapback] Er ikke så lett og skrive 4 sier om data vel. Kjenner jeg Mr_razer rett så har han ikke så mange andre interesser. Men kan du ikke skrive et eventyr eller noe sånt? Endret 6. september 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
gimme Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du kan jo skrive om yndligsbandet ditt da Eller noe du er interisert i Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Du kan jo skrive om yndligsbandet ditt da Eller noe du er interisert i 6815528[/snapback] joa, takk for alle innlegg btw.. Hmm, hvordan skal jeg skrive 3-4 sider om Metallica da.. ? :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hmm, hvordan skal jeg skrive 3-4 sider om Metallica da.. ? :!: 6815695[/snapback] De har en lang historie og de har sanger du kan skrive om og som du kan gi anmeldelse på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tja, var en kløpper å skrive stil på ungdomsskolen.. Skrev mye rart, som engelskstilen i 8'ende: "The barking apples" Har alltid fått greie karakterer, og siden du ikke har noe spesielt tema, så er vel trikset å skrive ned i full fart.. Det jeg alltid gjorde var å bare begynne vanlig, og så bare skrive det jeg tenkte kunne skje.. så fikser du på det etter du har skrevet hele.. Vet ikke om det hjelper, men kjeder meg og øver på å skrive litt touch såe Lenke til kommentar
Nasse87 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Forslag til oppgaver: Kåseri: - Ut på tur, aldri sur! - Fotballmania - Et skoleliv Novelle: - Skriv ut i fra et bilde - Brukt et tekstutdrag i boka som utgangspunkt og fortsett på det Tolkning av: - Dikt f.eks. "Du må ikke sove" av Arnulf Øverland - Sangtekst - Novelle f.eks. "Carl" av Kjell Askildsen Anmeldelse av: - Film "Fagstil": - Presentasjon av periode Jepp, jepp. Hatt noen av dissa opp gjennom åra Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå