Pastor Lorentzen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er lagt opp til at det skal spilles med den gitar-lignende håndkontrollen, og denne kan ikke plugges inn i PS3, sies det. 6816176[/snapback] Men det kan helt fint spilles med en vanlig håndkontroller på PS2. Så vil det virke eller vil det ikke virke på PS3? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er lagt opp til at det skal spilles med den gitar-lignende håndkontrollen, og denne kan ikke plugges inn i PS3, sies det. 6816176[/snapback] Men det kan helt fint spilles med en vanlig håndkontroller på PS2. Så vil det virke eller vil det ikke virke på PS3? 6816188[/snapback] Det vil selvfølgelig virke, men like bra blir det ikke. Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er lagt opp til at det skal spilles med den gitar-lignende håndkontrollen, og denne kan ikke plugges inn i PS3, sies det. 6816176[/snapback] Men det kan helt fint spilles med en vanlig håndkontroller på PS2. Så vil det virke eller vil det ikke virke på PS3? 6816188[/snapback] Det vil selvfølgelig virke, men like bra blir det ikke. 6816194[/snapback] Twister med håndkontroll på en måte. Sikkert fullt mulig, men hvem i h***** gidder... Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Så det du skrev først om at "spill som Guitar Hero vil ikke virke" var bare noe du fant på, og ikke noe du hadde belegg for å påstå i det hele tatt? Saken er den at enkelte PS2-spill vil slite med å fungere på PS3. Enkelte Playstation-spill fungerer heller ikke på PS2. Det har ingenting med ekstrautstyr å gjøre. Endret 6. september 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fyr løs! 6815125[/snapback] Eneste dette kommer til å betyr for min del, er at det tar tre ekstra måneder før playstation-fanboyene kan kjøpe den råtne maskinen sin og bruke energien sin på spillene istedenfor å skrive innlegg etter innlegg om papir-terraflopsebytes. Så, faen ta dere, Sony. Mer moderering i vente. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 PS3-prisen kan så absolutt retferdiggjøres. Dessverre kan den ikke det. Den er mye, mye dyrere enn konkurrentene, og det teller inn! Særlig når folk flest ikke vil kunne nyte godt av HD-grafikken uansett, og hvis man skal det så må man kjøpe dyre kabler i tillegg. Premium-utgaven koster 5000 kr, standard-utgaven koster adskillig mindre – og begge har Blu-ray. Premium koster 5500-6000 takk. Standard 5000-5500. At begge har BR hjelper lite så lenge dette blåser opp prisen noe ekstremt, og folk må kjøpe ny TV for å få nytte av det. Wii kommer garantert til å bli den som selger best i Japan, men i Europa, og USA, vil det bli enten PS3, eller 360 som selger best. Både N64, og GC lå langt bak Sony utenfor Japan. Wii vil nok selge best globalt. PS3 er for dyrt, og folk er møkka lei av Sonys arroganse og løgner. Sony har også mistet flere tidligere eksklusive titler. PS3 har 100% bakoverkompatibilitet, så den kan også selge pga. nostalgi. 6815897[/snapback] Den har ikke 100% bakoverkompatibilitet, og de som tenker "nostalgi" vil bare bruke PS2 som de har allerede. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Eneste dette kommer til å betyr for min del, er at det tar tre ekstra måneder før playstation-fanboyene kan kjøpe den råtne maskinen sin og bruke energien sin på spillene istedenfor å skrive innlegg etter innlegg om papir-terraflopsebytes. Så, faen ta dere, Sony. Mer moderering i vente. 6816364[/snapback] Tusen takk, det må være det mest hysterisk morsomme jeg har lest i hele dag. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tror forsinkelsen kan slå begge veier for sony.... Dersom de første PS3 spillene anmeldes med at dette kan 360 også like bra, tror jeg mange ikke gidder mer og kjøper 360, samtidig som de plukker upp GOW i julerushet. Dersom det viser seg at PS3 har mere å rutte med slik at en faktisk kan se forskjell på grafikken uten lupe kommer mange til å spare pengene sine denne julen. Spent på å se anmeldelser av PS3 spill!. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du går ut ifra at grafikk er så viktig at de fleste gidder å punge ut med over dobbelt så mye som de måtte gitt for noe som nesten har like bra grafikk... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nå som Ps3 er blitt utsatt til mars, er vi selvsagt forbanna.Ingen grunn til ikke å være det, amerikanerne og japanerne får det de har blitt lovd, mens europeerne må vente tre måneder over jul for å få en maskin vi har venta på siden E3 2005. En ting som IKKE er sikkert, er at dette betyr flopp for Ps3 Blabla bla bla bla bla bla konsoll krig bla bla bla litt mere bla bla bla og enda mere bla bla 6815125[/snapback] Uansett hvordan du vrir og vrenger på dette så må du fortsatt vente helt til mars. Hvor gørr er det ikke å vente gjennom HELE VINTEREN mens vi andre storkoser oss med X360? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Billigversjonen har heller ingen HDMI-utgang, hvis det ikke allerede er nevnt her. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nå som Ps3 er blitt utsatt til mars, er vi selvsagt forbanna.Ingen grunn til ikke å være det, amerikanerne og japanerne får det de har blitt lovd, mens europeerne må vente tre måneder over jul for å få en maskin vi har venta på siden E3 2005. En ting som IKKE er sikkert, er at dette betyr flopp for Ps3 Blabla bla bla bla bla bla konsoll krig bla bla bla litt mere bla bla bla og enda mere bla bla 6815125[/snapback] Uansett hvordan du vrir og vrenger på dette så må du fortsatt vente helt til mars. Hvor gørr er det ikke å vente gjennom HELE VINTEREN mens vi andre storkoser oss med X360? 6820222[/snapback] det blir utrulig kjipt.. difor vurderer eg x360.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det blir utrulig kjipt.. difor vurderer eg x360.. 6820534[/snapback] Da går du for denne her, så er vinteren reddet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Premium koster 5500-6000 takk. Standard 5000-5500. At begge har BR hjelper lite så lenge dette blåser opp prisen noe ekstremt, og folk må kjøpe ny TV for å få nytte av det. Ingen offisiell pris for standard-utgaven i Norge er faststlått, men i andre land, er den langt billigere enn Premium-utgaven. Man trenger ikke å kjøpe ny TV for å få noe ut av BR, det kan bidra til mye mer voice-acting, større byer, flere muligheter, osv. Før eller siden vil DVD bli for lite, faktum er at UT2007 (som kun består av firkantene, og kjedelige omgivelser), vil kreve 6 GB. Wii vil nok selge best globalt. PS3 er for dyrt, og folk er møkka lei av Sonys arroganse og løgner. Sony har også mistet flere tidligere eksklusive titler. Disse "eksklusive titlene" finnes også på XBOX, men ikke Wii. Flere serier, f.eks. Jak & Daxter, og GT-serien, vil fremdeles være eksklusivt. At du liker en konsoll, betyr ikke at den selger best globalt, Sony har bevist både i 5., og 6. generasjon at de klarer å gruse Nintendo på statistikken. Hvorfor vet jeg ikke, da statistikk er misvisende når det gjelder kvalitet. Playstation, og XBOX er uansett svært solide merkenavn, som ikke tar kvelden uten videre. Er det mindre arrogant av Nintendo å lansere den ene utmagrede melkekua etter den andre? Den har ikke 100% bakoverkompatibilitet, og de som tenker "nostalgi" vil bare bruke PS2 som de har allerede. 6816432[/snapback] Men så finnes det noe som heter homebrews, som det ryktes om at PS3 skal klare bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det blir utrulig kjipt.. difor vurderer eg x360.. 6820534[/snapback] Da går du for denne her, så er vinteren reddet 6820547[/snapback] Er den Saints Row-bundlepakka faktisk bekreftet? Så den på Kotaku for en stund tilbake, men har ikke hørt noe mer. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nå som Ps3 er blitt utsatt til mars, er vi selvsagt forbanna.Ingen grunn til ikke å være det, amerikanerne og japanerne får det de har blitt lovd, mens europeerne må vente tre måneder over jul for å få en maskin vi har venta på siden E3 2005. En ting som IKKE er sikkert, er at dette betyr flopp for Ps3 Blabla bla bla bla bla bla konsoll krig bla bla bla litt mere bla bla bla og enda mere bla bla 6815125[/snapback] Uansett hvordan du vrir og vrenger på dette så må du fortsatt vente helt til mars. Hvor gørr er det ikke å vente gjennom HELE VINTEREN mens vi andre storkoser oss med X360? 6820222[/snapback] Tror du ikke jeg vet det . Men, det blir nok Wii på meg. Skal kose meg med Twilight Princess i vinter jeg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Mine tanker om "konsollkrigen" fremover: 360-fanboys kommer til å mobbe Sony og deres tilhengere for at de ikke klarte global lansering. PS3-fanboys vil bare si at PS3 knuser 360 og at de slipper barnesykdommer, ulikt en viss annen next-gen-konsoll (les 360). 360-fanboys kommer til å svare med at PS3 er for dyr og ikke klarer 1080p. PS3-fanboys kommer til å svare at PS3 er dyr, men verd det. X antall dager og 10 timer senere: 360-fanboys kommer fortsatt til å bruke for mye tid på å snakke dritt om PS3 til at de får brukt 360-en de har hjemme. PS3-fanboys fortsetter å prøve å overbevise seg om at PS3 er verd 5-6000,- og at grafikken er MYE bedre enn 360. ------------------------------------------ Hva med Wii-fanboys spør dere kanskje? Jo, de finnes ikke på forumet lenger da de er for opptatte med å fiske "for real" på det nye Zelda og koser seg med konsollen sin uten å tenke på oppløsning og høy pris. Med andre ord; Akkuratt som før! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er den Saints Row-bundlepakka faktisk bekreftet? Så den på Kotaku for en stund tilbake, men har ikke hørt noe mer. 6820651[/snapback] Vet ikke om den er bekreftet ennå Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Man trenger ikke å kjøpe ny TV for å få noe ut av BR, det kan bidra til mye mer voice-acting, større byer, flere muligheter, osv. 360 klarer seg fint uten BR, og det som tar opp plass er som regel ubrukelige FMV-scener. Disse "eksklusive titlene" finnes også på XBOX, men ikke Wii. Hva er poenget ditt? Poenget mitt er at PS3 sliter. Flere av disse titlene vil forøvrig komme for Wii også, men ofte utviklet spesielt for den nye kontrolleren. At du liker en konsoll, betyr ikke at den selger best globalt, Sony har bevist både i 5., og 6. generasjon at de klarer å gruse Nintendo på statistikken. Det har ikke noe med hva jeg liker å gjøre. Det har med Sonys arroganse, løgner, og den overprisede maskinen som man stadig hører elendige nyheter om. Når det gjelder å "gruse" noen, så er Sony nettopp i den posisjonen Nintendo var i da de falt fra toppen. Denne gangen er det Sony som gjør masse feil og skyter seg i foten hele tiden fordi de er arrogante og tror folk vil kjøpe hva som helst bare det står "PlayStation" på det. Nintendo DS banker forøvrig PSP, og det samme vil nok skje med Wii/PS3. Er det mindre arrogant av Nintendo å lansere den ene utmagrede melkekua etter den andre? Som Ridge Racer 7? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Fyr løs! 6815125[/snapback] Eneste dette kommer til å betyr for min del, er at det tar tre ekstra måneder før playstation-fanboyene kan kjøpe den råtne maskinen sin og bruke energien sin på spillene istedenfor å skrive innlegg etter innlegg om papir-terraflopsebytes. Så, faen ta dere, Sony. Mer moderering i vente. 6816364[/snapback] Hahaha, så utrolig bra! Jeg satt også å tenkte på dette, dette blir bare mer krig mellom fanboysa om hva som er best... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg