voident Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) hei, har en acer aspire 1694wlmi med 1gb ddr2 (2x512). i cpu-z står det at det er to brikker fra hyundai electronics, pc2-4300 (266mhz) tenkte å kjøpe meg 1gb til, men vet ikke hva slags brikke jeg bør velge. ser at de fleste ligger på samme prisnivå (ca 1000,-?), så antar at pris ikke har så mye å si da. noen som evnt har noe tips om hva jeg bør velge? takk på forhånd Endret 6. september 2006 av villalobos Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! I de aller fleste tilfeller vil minne av samme hastighet gå helt fint. Om du vil være sikker så kjøper du minne med samme timings. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ... i cpu-z står det at det er to brikker fra hyundai electronics, pc2-4300 (266mhz) ... 6815080[/snapback] Før du gjør bør du sjekke at du har plass til en brikke til. Hvis alle minneslottene er i bruk må du fjernde de gamle og sette inn 2 nye for å få mer minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå