nilsh Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg kommer meg ikke inn på sikkermodus heller. Har stappa i en xp-cd å velger reparer. men hvordan reparerer jeg? kommer til en dos-sak.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Burde kanskje fortelle litt mer om hva som er feil osv. Men å velge reparer funksjonen i Windows XP er nok ikke det beste. Pleier skjeldent å funke veldig bra. En reformatering og ny installasjon er nok veien å gå.... Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Burde kanskje fortelle litt mer om hva som er feil osv. Men å velge reparer funksjonen i Windows XP er nok ikke det beste. Pleier skjeldent å funke veldig bra. En reformatering og ny installasjon er nok veien å gå.... 6815195[/snapback] Ok. Den starter på nytt automatisk når den prøver å starte windows. Både på sikkermodus og vanlig. hvordan bruker jeg gjenopprettingskonsollen da? Takk for svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du kan prøve chkdsk /r i gjenopprettingskonsollen. http://www.michaelstevenstech.com/r_c_cmds.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå