Arne Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan ha noko med at når jentene høyrer lyn/torden, skrik dei: "AMMAGAD, LIZM ASS!!" Neida! Det er den gangen du syns det er bra å vere dverg (Eg er ikkje dverg.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ingen som har eit sitat frå National Geographics? At menn statistisk sett blir truffet av lynet 4 ganger for kvar kvinne har eg ikkje noko problemar med å tru på, men at det er ein større sjanse for at ein mann blir truffet enn ei kvinne under gitte omstendighetar er eg meir tvilsom til. Sett at to personar på 30 år, ein mann og ei kvinne sto på ei slette, dei var like høge og hadde normal kroppsbygning, ville lynet slått ned i mannen 4 ganger for kvar gang kvinna vart truffen ein gang statistisk sett? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ingen som har eit sitat frå National Geographics? At menn statistisk sett blir truffet av lynet 4 ganger for kvar kvinne har eg ikkje noko problemar med å tru på, men at det er ein større sjanse for at ein mann blir truffet enn ei kvinne under gitte omstendighetar er eg meir tvilsom til. Sett at to personar på 30 år, ein mann og ei kvinne sto på ei slette, dei var like høge og hadde normal kroppsbygning, ville lynet slått ned i mannen 4 ganger for kvar gang kvinna vart truffen ein gang statistisk sett? 6821231[/snapback] Det tviler jeg sterkt på, men vanligvis er jo menn høyere enn kvinner, så hvis vi tar med det er det nok en litt større sjanse for at mannen treffes enn at kvinnen treffes. Men jeg tror ikke det alene utgjør 4 ganger så mye. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 det er vel mer menn som er ute når det tordner enn kvinner? gjeter sauer og annen moro. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ...og sånn morro, ja. Tviler på at 10cm har 400% å seie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå