Gå til innhold

Iron Storm

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å like denne demoen og spillet(orginal) , men etter en 10 minutters spilling får jeg blåskjerm. Har aldri før hatt det, og kjører win xp med sp1 installert. Er det noen som har lignende og som vet hva det skyldes...

Jeg spiller BF1942 og NOLF2 helt uten problemer så tror det må være selve spillet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-28 06:37, skrev propel:

Tosk! Han spurte ikke om piratkopier.

Tosk kan du selv være. Du må lese.

Han spør om hvorfor TheOne[X] spør om programvaren er i originalversjon. Siden han har det, har han sitt på det rene, ergo hvis det er noe galt med programvaren, kan han klage til forhandler/produsent etc.

Hvordan du fikk det jeg skrev til å ha noe med spørsmål om piratkopier, forstår ikke jeg.

Skjerpings.

Lenke til kommentar

LarsC vennligst skyt deg selv.

Defragmentering kan eventuelt renske opp små feil på hardisken din. Det hjelper også for å få fart på programmer. Har du prøvd med nocd patcher?

kan hende at det "RENE" oprativsystemet ditt ikke er så glad i ironstorm.exe fila(muligens no minne hull eller lignende) Prøv å vipp ned nocd patch fra "spill kopi verden dot kom"(oversatt til norsk i et ord?!?) eller søk på spillet og nocd på goggle.com.

sjekk også om det har kommet noen oppdatering til spille.

du kan jo tilsutt prøve å instalere den siste detonator drivern men jeg tror ikkedet har så mye å si.

Lenke til kommentar

kLUET ER AT PÅ AUDIO I SPILLET ER DET BARE BARE MULIGHET for å justere(sorry "skrikingen") speech og soundfx volum, det er ikke noen andre muligheter for å stille dette( tror jeg)..kjedelig når fattern har drassa det med seg hjem fra utlandet.. går det ann å levere spillet tilbake i en annen butikk? Er det neon som har en link til en fungerende hercules fortissimo III driver så kan jo jeg prøve det

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 19:53, skrev Skallbaink:

Jo jeg får fortsatt blåskjerm etter 10 minutter, men har tatt meg tid til å ta ned følgende:

***hercspud.sys - adress F8114..osv base at F810...osv

Jeg har jo Hercules lydkortet fortissimo og er det da dette som får helt noia under spillet?

Tydeligvis noe flipp med lydkortet.Kjører winXP og har Hercules Gamesurround Fortissimo II.Spillet krasjer også her etter ca. 10 min. spilling!!.

Har ikke funnet noe løsning desverre...

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert både patchen, vet ikke helt om den gikk igjennom men .... unasett lyddriveren oxo av siste versjon så nå fungerer det greit. men det er fortsatt noen bugs, kom plutslig ut i windows etter å ha prøvd å omknfigurere action button.

Hvordan plukker en opp ammo?

Lenke til kommentar

NA var det ikke meningen A lage intern strid mellom dere to kamphaner her :smile:

Grunnen til at jeg spurte var fordi at hvis du har sp 1 installert i en warez utgave av WinXP, kan dette skape problemer med nyere spill. Det var ingen hinting til at han drev med warez. Det var bare et spOrsmAl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...