Stvg9124 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Vestlandet har høstferie en uke etter alle andre, og når jeg spurte gamlemor om jeg kunne få 2 dager fri fra skole for å gå på lan - var ikke så veldig aktuelt det nei. Så jeg kommer på fredagskvelden, i 22 tia. Går det busser på denne tiden av døgnet? Det går busser til Snarøya fra Oslo S har jeg lest, men hvor finner jeg rutetider? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
oddity Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd trafikanten.no? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skulle vært i Reise Til/Fra.. trafikkanten.no kan du sjekke, ellers var det en greie på Reise Til/Fra som det sto noe på Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg tror det skal gå busser ved den tiden, er ikke 100% sikker da. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Selvfølgelig går det busser på den tiden, det er jo ikke akkurat på bondelandet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Busser fra OSLO S - tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg