chaqlee Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei alle sammen! Trenger kritikk på ny side for Studentersamfunnet Bislett, en studentpub drevet av og for studenter ved Høgskolen i Oslo. Siden funker foreløpig greit i IE, Firefox og Opera, men vet ikke helt om kodinga mi. Den er ihvertfall IKKE HTML eller CSS validert! All konstruktiv kritikk blir satt pris på Siden finner du her: Studentersamfunnet Bislet Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 -Header er ALT for kjedelig! Bruke noe annet! Bilde av noe i bakgrunnen -Samme med footeren. -Ikke bruk tabbeller. Lenke til kommentar
chaqlee Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 -Header er ALT for kjedelig! Bruke noe annet! Bilde av noe i bakgrunnen-Samme med footeren. -Ikke bruk tabbeller. 6814935[/snapback] Det med kjedelig footer og header er jeg HELT klar over Måtte bare fixe noe fort da jeg hadde tidspress med å få ferdig siden kjapt grunnet stor etterspørsel fra utålmodige studenter :!: Skal prøve å få til noe bedre etterhvert da jeg skal sette meg mer inn i Photoshop. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Størrelsen på teksten i menyen er altfor liten. Ser knapt hva som står i menyen. 1280*1024 oppløsning her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Størrelsen på teksten i menyen er altfor liten. Ser knapt hva som står i menyen. 1280*1024 oppløsning her. 6816661[/snapback] Tuller du? Jeg har og det og jeg ser fint hva som står. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 synes den var nokså bra, men det kreves litt finpussing! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Størrelsen på teksten i menyen er altfor liten. Ser knapt hva som står i menyen. 1280*1024 oppløsning her. 6816661[/snapback] Tuller du? Jeg har og det og jeg ser fint hva som står. 6816761[/snapback] Slik ser det ut hos meg. Opera 9.01 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå