Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventelo/Bluecom lyver meg rett opp i ansiktet!


Anbefalte innlegg

Hele historien her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625010&hl=

 

Løgnene:

 

1) Montøren uteble på avtalt og dobbeltbekreftet dato. Ventelo skylder på Telenor og sier at det var dem som glemte å sende ut montør, mens i følge Bredbåndsguiden bruker Ventelo samme montørselskap som de fleste andre, og Telenor har ingen ting med dette å gjøre.

 

2) Ventelo har flere ganger gitt meg beskjed om at jeg har fått nettforbindelse, uten at jeg har hatt det.

 

3) Ventelo sier det er feil på Telenors utstyr i sentralen som forårsaker forsinkelsene, men i følge Bredbåndsguiden har Ventelo eget utstyr i sentralen "min".

 

4) Ytterligere forsinkelser skylder Ventelo også på Telenor, og sier de venter på at de skal gjøre noe - men hvorfor det, hvis Ventelo har eget utstyr i sentralen?

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
o eget utstyr i sentralen "min".

 

4) Ytterligere forsinkelser skylder Ventelo også på Telenor, og sier de venter på at de skal gjøre noe - men hvorfor det, hvis Ventelo har eget utstyr i sentralen?

6814696[/snapback]

 

Telenor styrer det meste som skjer i og rundt sentralen, at BC har en DSLAM der beyr ikke at de kan koble og gjøre som de vil og de er 100% sikkert avhengig av utstyr fra Telenor i forbindelse med telelosji. BC kan neppe koble opp eller ned kunder på spredenettet uten at dette er godkjent av TN.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...