elektroboy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har sett nesten alle fleksnes episodene, å syns han er genial, kan se den 100 ganger å le like mye hver gang! Noen andre åsså som syns han er morsom? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Absolutt! God gammeldags humor av god kvalitet, i motsetning til dagens. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Absolutt! God gammeldags humor av god kvalitet, i motsetning til dagens. 6816430[/snapback] Å når han sitter i bilen å ingen vil rygge så kommer fleksnes ut av vinduet: Å det var? Hehe, ikke klå på lakken min ! Har alltid lyst til å ta den replikken i virkelighet=) Lenke til kommentar
tnex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jada.. Fleksnes er gøy å se på, var på tv'n her om dagen foresten Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jada.. Fleksnes er gøy å se på, var på tv'n her om dagen foresten 6816480[/snapback] jasså, hvilken kanal da? å var det en episode? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jada.. Fleksnes er gøy å se på, var på tv'n her om dagen foresten jasså, hvilken kanal da? å var det en episode? Fleksnes blir vel utelukkende sendt på NRK? Så det var sikkert der det ble vist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ja, akkurat som en moderator er "seriøst nødt" til å slappe deg med warn hvis han får nyss om at du retter gramatikk i tråder. Endret 6. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Absolutt! God gammeldags humor av god kvalitet, i motsetning til dagens. 6816430[/snapback] kan ikke si det bedre selv =) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Endret litt på en post her som var delvis OT og personangrep, samt en liten sjennepreken til vedkommende Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Fleksnes er skikkelig god. Synd at de gode gamle synger på siste verset, jeg har ikke akkurat like mye sansen for den generasjonen som regjerer nå. Leif Juster var også veldig morsom. Endret 7. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Njah, humor forandrer seg over tid. På samme måte som all annen kultur. Vi kunne sikkert vist de samme fleksnes episodene om igjen hver lørdagskveld for eksempel, men det er nå bra med litt variasjon og utvikling. Når det er sagt er Biovita Helsesenter noe av det beste norsk TV har produsert, sammen med enkelte KLM-sketsjer. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Tenkte ikke isolert sett på humor. Tenkte mer på de mest profilerte filmfolkene i Norge. Det er jo mange unntak selvsagt, men det er flere som har større fans enn meg for å si det sånn. For eksempel Axel Hennie, han har jeg rett og slett ikke sansen for. Norsk humor er fortsatt. (formulerte meg sikkert litt uklart) Endret 7. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå