LangZ1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hvordan får jeg til at filmen jeg lager f.eks går raskere og i slow motioen har ikke kalrt å funnet ut av dettte enda? noen som veit hvordan man gjør dette? slik at filmen går fortere altså det motsatte av slow motion fast motion =P LOL og hvordan jeg får slow motioen i vegas 6.0c Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Høreklikk på klippet > Insert/Remove Envelope > Velocity Still den slik du vil ha, og fiks lengden på filmklippet slik at den passer. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Høreklikk på klippet > Insert/Remove Envelope > Velocity Still den slik du vil ha, og fiks lengden på filmklippet slik at den passer. 6814533[/snapback] takker for nyttefull hjlep Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Feilpostet og trådstarter har fått hjelp og svar på sitt spørsmål - stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg