remion Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 halloen, eg har nettopp kjøpt meg ny intel pentium D 3,4 ghz cpu. men når eg hadde kobla den til og festa den på riktig måtte, og gjekk innpå biosen. viste temperaturen på cpuen 90 graser i bios:S...eg trenger råd om ka eg ska gjera. kan da vera biosen så lese feil? eller må eg skifta vifta?? takknemlig for alle svar.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Om BIOS leser riktig så kan du UMULIG ha montert kjøleren korrekt! Er det en original intel-vifte? passa du på å treffe 100% i ramma, og fikk du alle 4 låseduppedittene rundt HELT ned? Ofte er disse skikkelig ekle og kan skvette opp igjen. Og er det noe som helst anna mellom CPU og kjøler enn pasta ELLER en termisk pad? Er kjøleren kald eller lunka når du tar på den er det enda et tegn på mulig feilmontering. Lenke til kommentar
remion Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 okey..prøva og montere den på nytt. ja det er original intel-vifte. og kjøleribbene er lunka når maskina er på Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hmm, har du kjølepasta da? Er av en eller annen grunn sikker på at du har glemt den Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hmm, har du kjølepasta da? Er av en eller annen grunn sikker på at du har glemt den 6815218[/snapback] Han har original intel-vifte. Da skal det bra gjøres å "glemme" den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå