Frickyboy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har et problem med min nye pc og det er at jeg skulle renske mine Hd`er og vifte til de hd`ene, og da jeg koblet den opp for og ordne tv-kortet mit for der er det ikke lyd så fikk jeg ikke starte pc`en opp, der var rett og slett ikke noe teign til liv men lysdioden på hk`et lyser Men etter mye prøving og feiling så fikk jeg startet den opp uten den ekstra 4 pins kontaktet trenger jeg den eller ikke og hva er den god for,funket tidligere med den kontakten på, men fikk ikke startet pc`en opp med eller uten den Hva er det som har skjedd her da ? Min data er: HK:Asus A8N-E Cpu:Amd Athlon 3800+ Minne:2 stk Twinmos 3200 a 1gb hver Skjermkort:Powercolor X1600XT Lydkort:Creativ Soundblaster Audegy2 Tv-kort:Winfast tv2000xp Psu:Forton source fx600gln(600w) HD:4 stk seagate(3 på 160gb og 1 på 200gb og 2 sata og 2 ide) Dvd brenner:nec nd-23500a og Benq dw1640 Noen som har forslag her til hva som er galt+ Lenke til kommentar
tnex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) det kan hende at Harddisken har devva.. prøv en ny Harddisk hvis ikke så vetikke jeg Endret 6. september 2006 av tnex Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ja kansje det, men jeg har prøvd på den reserver pc`en min og der starter alt opp som det skal både med hd`er, dvd`er og Pcu+ andre tilkoblinger da. Så min anelse er jo at hk`et har tatt kvelden da etter 14 dager, hmmm..... merklig da? Lenke til kommentar
tnex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jo. det er litt rart, men du har vell garanti? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Prøv å koble fra ALT av hardware som ikke trengs for å starte pc'en. Så kobler du inn flere og flere komponenter etter hvert for å feilsøke Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ja jeg har garanti tnex Jeg har prøvd det og koble vekk alt og ta en og en ting av gangen, men det hjalp ikke noe det heller BigJackW. Så jeg sender det inn og ser hva Komplett finner ut av det etter en feilsøking da, trist at det gikk sånn etter 14 dager da men men..... Men jeg så på hovedkort på siden til Komplett at det ikke har det hovedkortet som jeg har mere, hva får jeg da tro vist det er Hk`et som det er feil med da? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mulig du har gitt hovedkortet et statisk støt. Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ja det kan vere mulig det, men da må det ha gått via luften for jeg var jo ikke i nærheten av hovedkortet da men men....... Men det er jo ingen som vet helt feilen som har oppståd, så det blir vell bare spekulasjoner da eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå