Hagr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) kan dere ikke lage en del på HW.no som er omtrent som "pimp my pc" hvor man kan legge inn bilde av boksen sin og skryte av hardware og 6000poeng i 3dmark? det hadde vært kjenmefint med noe sånt... savner det her på hw.no Endret 13. september 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mener du slik som på itavisen? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 gud forby at vi får slike tilstander som på itavisen her... Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 gud forby at vi får slike tilstander som på itavisen her... 6816536[/snapback] Helt enig. Lag en worklog når du setter sammen pc i stedet Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Worklog er en del mere seriøst og bedre lesestoff. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hmmm... ITavisen opplegg er helt harry, men det er vel mest pga. det gjennomsnittlige kunnskapsnivået på ITavisen er veldig mye lavere enn her. Jeg tror nepp e vi hadde fått samme tilstander her selv om du hadde en ren "carbon copy" av systemet ITavisen bruker. Jeg tror en gjennomført slik feature hadde vært kjempeflott. Worklogs er fine å lese, men det er som regel veldig MYE info på en spesifikk build. Det hadde vært flott å ha et slags enkelt kartotek som du bare kunne flippe gjennom slik som ITavisen og gi feedback og finne ideer fra. -Stigma Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg begynte, den gang overklokking.no eksisterte, på et slikt prosjekt. Desverre ble det litt dødfødt når overklokking.no fusjonerte seg med hardware.no Jeg tror jeg har koden jeg startet på, ett eller annet sted. Jeg kan høre litt internt om vi eventuelt kan ta opp dette igjen. Det eneste jeg håper, er at vi skal legge vekt på kvalitet. Gode bilder, godt språk på teksten, mye nyttig info. Ikke tekster som "jeg har montert to super phete katoder, og malt på flames som gjør pc'en raskere", sammen med webcam bilder. Personlig har jeg hendene meget fulle en god tid framover, så det vil ta litt tid før dette eventuelt faller på plass. Kunne dette vært intresant? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hmm... slettes ikke det dummeste jeg har hørt. Det hele står vel på hvordan det blir gjennomført. Vi får legge hodene våre i bløt, så kanskje vi kommer til noe smart. Ellers har vi jo arbeidsloggene i forumet som et meget godt alternativ enn så lenge. Kall meg gjerne skap-harry, men jeg liker å se på andres kabinetter. Vel å merke så lenge de er litt lekre da. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 ja, jeg tenkte heller ikke en kopi av itavisens pimp my pc... men samme prinsippet i "HW.no ånd... dvs. som sagt en del mer klasse Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) gud forby at vi får slike tilstander som på itavisen her... 6816536[/snapback] Disse tilstande har desverre vert her lenge ...... ! Et eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1&s=hardware.no Kimmer Endret 13. september 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 eh?? tok den ikke jeg... må jo være lov til å lure på det da... hmm... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg savner konkurransen vi hadde for lenge siden, da det var den som hadde lagt penest pc, overklokket sin mest(snekker'n) og den som var den heftigste pc'en(stock) + noen andre priser. Hvorfor slutta dere med det hw.no ? Endret 27. september 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Fordi HW har gått fra å være en entusiast-side til en side som gulper opp oversatte artikeler som entusiaster flest allerede har hørt om(og ofte glemt) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fordi HW har gått fra å være en entusiast-side til en side som gulper opp oversatte artikeler som entusiaster flest allerede har hørt om(og ofte glemt) 6955278[/snapback] ah...da forstår jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 vi kunne jo hatt one lignene min hifi / min hjemmekino som av forum har . egntlig vill jeg ønsket og sett avforum som en del av hw netteverket , det hadde vært en meget fin sammen slåing etter min mening , di har en bra bruker base , men et skikklig crappy forum , men bruktmarked layouten eier hw sin , så denn kunne hw sitt bruktmarked vært fadet over på . og så kunne man fått min data . Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 I second that notion FtZ- Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hmmm... ITavisen opplegg er helt harry, men det er vel mest pga. det gjennomsnittlige kunnskapsnivået på ITavisen er veldig mye lavere enn her. 6816626[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt på lenge, folk er like dumme/smarte her som på itavisen. (sikker mange av de samme folkene også ) Men over til noe annet Topicen Ikke la det bli et bare hw casemodding osv. osv. ta med alle gruppene på hw-forumet, jeg synte det hadde vært artig å sett fotoer, filmer, programmer osv. osv. Endret 11. oktober 2006 av Giddion Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg stemmer heller for en slags stor del av selve hardware.no, hvor man kan surfe gjennom seriøse worklogs, portfolioer for fotografiene, programmer og nettsteder folk har skrevet. Her kunne man sett bilder, lest masse om et prosjekt man interesserer seg for, gi avstemninger og kommentarer... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Et eksempel:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1&s=hardware.no Kimmer 6859553[/snapback] Klarer ikke helt å se problemet..care to explain ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå