Gå til innhold

Trådløst webcam til turistside

Anbefalte innlegg

Sitter og setter sammen en internett side for vår turismevirksomhet, og legger vekt på å få en meget gjennomført side. Herunder egen bookingløsning og alt det som hører slike sider til, og dette er faktisk begynt å komme på plass. Det som gjenstår er litt mer "fancy" tillegg til siden, som for eksempel et webcam som oppdaterer bilder med visse mellomrom.

Har innlagt trådløst brebånd i huset jeg tenker å ta bilder fra, og lurer på om jeg kan få et trådløst kamera som jeg kan sette i et vindu eller noe -som da laster bilder direkte på nettsiden. Er dette mulig, eller må bildene innom en pc som står på hele tiden?

Tar gjerne imot tips om: kameraer, programvarer og lure løsninger av alle dere dataprofessorer der ute i det vide land...

Setter stor pris på all hjelp da dette ikke er mitt fagområde... :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og setter sammen en internett side for vår turismevirksomhet, og legger vekt på å få en meget gjennomført side. Herunder egen bookingløsning og alt det som hører slike sider til, og dette er faktisk begynt å komme på plass. Det som gjenstår er litt mer "fancy" tillegg til siden, som for eksempel et webcam som oppdaterer bilder med visse mellomrom.

Har innlagt trådløst brebånd i huset jeg tenker å ta bilder fra, og lurer på om jeg kan få et trådløst kamera som jeg kan sette i et vindu eller noe -som da laster bilder direkte på nettsiden. Er dette mulig, eller må bildene innom en pc som står på hele tiden?

Tar gjerne imot tips om: kameraer, programvarer og lure løsninger av alle dere dataprofessorer der ute i det vide land...

Setter stor pris på all hjelp da dette ikke er mitt fagområde... :innocent:

6814364[/snapback]

Dette er mulig ja. Du kan f.eks bruke: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper

(kan kjøpast hjå www.komplett.no )

Fleire alternativ her: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10668

Programvaren er innebyggd i kameraet, og det blir ikkje nødvendig med PC (når det er konfigurert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...