furiouseagle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sitter og setter sammen en internett side for vår turismevirksomhet, og legger vekt på å få en meget gjennomført side. Herunder egen bookingløsning og alt det som hører slike sider til, og dette er faktisk begynt å komme på plass. Det som gjenstår er litt mer "fancy" tillegg til siden, som for eksempel et webcam som oppdaterer bilder med visse mellomrom. Har innlagt trådløst brebånd i huset jeg tenker å ta bilder fra, og lurer på om jeg kan få et trådløst kamera som jeg kan sette i et vindu eller noe -som da laster bilder direkte på nettsiden. Er dette mulig, eller må bildene innom en pc som står på hele tiden? Tar gjerne imot tips om: kameraer, programvarer og lure løsninger av alle dere dataprofessorer der ute i det vide land... Setter stor pris på all hjelp da dette ikke er mitt fagområde... Lenke til kommentar
sindrej Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 furiouseagle skrev: Sitter og setter sammen en internett side for vår turismevirksomhet, og legger vekt på å få en meget gjennomført side. Herunder egen bookingløsning og alt det som hører slike sider til, og dette er faktisk begynt å komme på plass. Det som gjenstår er litt mer "fancy" tillegg til siden, som for eksempel et webcam som oppdaterer bilder med visse mellomrom. Har innlagt trådløst brebånd i huset jeg tenker å ta bilder fra, og lurer på om jeg kan få et trådløst kamera som jeg kan sette i et vindu eller noe -som da laster bilder direkte på nettsiden. Er dette mulig, eller må bildene innom en pc som står på hele tiden? Tar gjerne imot tips om: kameraer, programvarer og lure løsninger av alle dere dataprofessorer der ute i det vide land... Setter stor pris på all hjelp da dette ikke er mitt fagområde... 6814364[/snapback] Dette er mulig ja. Du kan f.eks bruke: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper (kan kjøpast hjå www.komplett.no ) Fleire alternativ her: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10668 Programvaren er innebyggd i kameraet, og det blir ikkje nødvendig med PC (når det er konfigurert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå