DrThomas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sjekk dette knivsettet! Jeg så det i en butikk i byn (Bergen), men da jeg kom tilbake dagen etter og skulle kjøpe det, var de utsolgt, og det var visstnok ikke flere igjen i noen butikker i Norge. Så prøvde å leite litt på internett. Fant faktisk denne her på gadget.no. Men dette settet finnes i andre farger, lurte på om noen vet noen nettbutikker som selger disse? Koster 1000 på gadget, noen steder de er billigere? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Eventuelt, er det noen som har den, og kan si noe om kvaliteten på knivene? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gadgets har den Har ikke brukt/holdt i noen av knivene, men dette står på siden "Alle utført i stilrent børstet stål og av god kvalitet." Prisen tilsier jo at det burde være en viss kvalitet over prouktet(/ene) iallefall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Prisen tilsier jo at det burde være en viss kvalitet over prouktet(/ene) iallefall 6814528[/snapback] nuvel, 1000,- for 6 kniver + knivblokk er ganske billig. Gode kniver koster fort fem-seks hundre kroner stykket. Det settet var forresten utrolig artig. :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Joda, settet var stilig, men etter min mening trenger man bare to gode kniver. Kan få 2 ganske fete kniver for 1000 spenn, og da snakker jeg om kniver som varer livet ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nuvel, jeg trenger minst tre kniver: 1 kraftig kniv til kjøtt, salat m.m 1 filetkniv 1 brødkniv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nuvel, jeg trenger minst tre kniver: 1 kraftig kniv til kjøtt, salat m.m 1 filetkniv 1 brødkniv 6821805[/snapback] . 1. Kraftig kniv til kjøtt, filetering, brødskjæring osv. 2. Mindre kniv til renskjæring, salat osv. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stiling kniv set :o Hadde passe fint inn på hybelen. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har lest endel untelandske tester om denne knivblokka. De skulle vist ha en ganske høy standard, selv om det ikke er skikkelige kokkekniver til 5-600 per kniv. Tenkte jeg skulle kjøpe dette selv på gadget.no, helt til purken ga meg en bot på 4200.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå