white_pony Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Til alle hardcore-fans! Deftones kommer ut med et nytt album, "Saturday Night Wrist" den 31. oktober, altså på halloween. Dere kan høre en av sangene på Deftones' MySpace, kalt "Hole In The Earth". Selv syns jeg sangen var ganske bra. Noen forventninger? Endret 6. september 2006 av white_pony Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 altså sier du at deftones er hardcore, eller mener du "hardcore-fans av deftones"? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ja, jeg mener hardcore-fans av Deftones. Endret 14. oktober 2006 av white_pony Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hvorfor i all verden døde denne tråden med en gang? Fikk et svar, bare... Syns det er en såpass bra tråd at den fortjener å leve, så: Er det noen som gleder seg til albumet? Nå har det kommet ut to nye sanger på Deftones' MySpace, Beware og Rapture. Endret 14. oktober 2006 av white_pony Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor i all verden døde denne tråden med en gang? Fikk et svar, bare... Syns det er en såpass bra tråd at den fortjener å leve, så: Er det noen som gleder seg til albumet? Nå har det kommet ut to nye sanger på Deftones' MySpace, Beware og Rapture. 7072244[/snapback] Gleder meg til album-coveret På trass av nicket ditt, må jeg inrømme at Adrenaline er deres feteste album. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hvorfor i all verden døde denne tråden med en gang? Fikk et svar, bare... Syns det er en såpass bra tråd at den fortjener å leve, så: Kanskje fordi klokka er 2 på natta og alle er ute og fester? OT: Har ingen formeninger om dette. EDIT: Get laid. Endret 15. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Når begynte Chris Martin i Deftones? Sangen på MySpace var dårlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 gleder meg skikkelig til dette albume kommer!! Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hvorfor i all verden døde denne tråden med en gang? Fikk et svar, bare... Syns det er en såpass bra tråd at den fortjener å leve, så: Er det noen som gleder seg til albumet? Nå har det kommet ut to nye sanger på Deftones' MySpace, Beware og Rapture. 7072244[/snapback] Gleder meg til album-coveret På trass av nicket ditt, må jeg inrømme at Adrenaline er deres feteste album. 7072282[/snapback] 1. Albumcoveret ser slik ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 2. Ok, men valget av brukernavn har ikke noe med favorittalbum å gjøre. Endret 15. oktober 2006 av white_pony Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor i all verden døde denne tråden med en gang? Fikk et svar, bare... Syns det er en såpass bra tråd at den fortjener å leve, så: Er det noen som gleder seg til albumet? Nå har det kommet ut to nye sanger på Deftones' MySpace, Beware og Rapture. 7072244[/snapback] Gleder meg til album-coveret På trass av nicket ditt, må jeg inrømme at Adrenaline er deres feteste album. 7072282[/snapback] 1. Albumcoveret ser slik ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 2. Ok, men valget av brukernavn har ikke noe med favorittalbum å gjøre. 7073360[/snapback] Stilig cover Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vil oppdatere albumguiden senere i kveld med Saturday Night Wrist Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bare jeg som synes det nye albumet var genialt? Vakkert, brutalt, avslappende. Ganske rolig til tider, sangen med den rare tittelen "u,u,d,d,l,r,l,r,a,b press start" høres nesten ut som Mogwai, og det er et kompliment. Et sekser-album etter min mening. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bare jeg som synes det nye albumet var genialt? Vakkert, brutalt, avslappende. Ganske rolig til tider, sangen med den rare tittelen "u,u,d,d,l,r,l,r,a,b press start" høres nesten ut som Mogwai, og det er et kompliment. Et sekser-album etter min mening. 7293266[/snapback] bakgrunnen til navne på den sangen som du nevner er at det skal være en kode til et spill, husker hvilket spill det Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Albumet er utrolig bra. Det eneste minuset jeg har å trekke er "Pink Cellphone". Kan forresten lese litt mer her i albumguiden Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Helt klart blant årets bedre, Hole in the earth, Rapture, Beware, Cherry Waves og ...Select Start er høydepunktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå