Predecessor Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Nå fungerer linjene til USA fra Oppegård i hvert fall. Flere som har erfart det samme? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ja, kommer inn overalt nå. Dette har vært den kjiipeste surfe-helga noensinne!! Snakk om "nær_døden_opplevelse"! *grøss* Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 23:38, skrev Hotbox:Ja, kommer inn overalt nå.Dette har vært den kjiipeste surfe-helga noensinne!! Snakk om "nær_døden_opplevelse"! *grøss* _________________ [ Denne Melding var redigert av: Predecessor på 2002-10-27 23:42 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Rart at jeg ikke har merket en skit til problemene, særlig når en transatlantisk link var gåen. /me love NGT. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 det er telenor som fucker opp mye!!! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 14:11, skrev Divxdude:det er telenor som fucker opp mye!!! Mye lurt å si idag du eller? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 ja det kan du gjerne si, men i dette tilfellet var det ikke telenor sin feil da. Vi kan ikke forvente at de skal klare å rute all trafikken inn i et annen nett på så kort tid (iallefall ikke for de hundrelappene vi betaler i mnd'en). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hadde problemer med enkelte webTV sider da eg ikke fikk den hastigheten det skal for å se de men ellers funket alle sidene bare veldig treigt! [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-28 14:27 ] Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg vil bare si en ting til 14tisser som er drit sure fordi linjen i går ble brutt: Dette var jo ikke Telenor sin skyld... Som jeg har forstått det er det flere linjer i "dammen" NGT har valgt en linje og Telenor har valgt en annen. Telenor hadde uflaks, og den linjen som de brukte ble brutt. De kunne altså IKKE noe for dette ! MEN de kunne kanskje gitt litt bedre informasjon om det som skjedde. Det var jo rimelig tamt om dette fra Telenor sin side. De fleste fikk vel vite om det som hadde skjedd via Hw.no forumet :smile: Det var allt jeg ville si. PS. Jobber ikke i Telenor, men synes litt "synd på dem" Magnus [ Denne Melding var redigert av: menkromsen på 2002-10-28 21:36 ] Lenke til kommentar
Xmevs Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg brukte proxyservere fra kl 3 søndag... proxy virka jo superbra... dermed var søndagen redda. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Joa, proxy funket flott, men jeg kunne ikke spille ToonTown !!! Snakker om å være desp.. (Neocron beta over og retailen har ikke funnet postkassa mi ennå, har quittet AC2 beta.. og EVE ser ut til å ta seg god tid før phase 3?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå