vihovde Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei alle sammen, håper dere kan hjelpe meg å anbefale en nettbutikk løsning. Må være enkelt å redigere, samt ha mulighet til å betale med Visa/Master/Diner etc.kort. Har ikke all verdens startkapital, så jo billigere jo bedre Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 kan desverre ikke anbefale deg en nettbutikk løsning, men jeg vet du må ha en avtale med visa osv for å kunne betale med kort i butikken din. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Eller Paypal som er et godt anternativ. Skal kunne gå ann å betale uten å registrere seg der, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zen cart http://www.zen-cart.com/ Den er relativt enkel og har mange muligheter. men forbered deg på at det antageligvis ikke vil gå helt smertefritt. Du kan integrere visa men tror det er ganske dyrt å ha visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå