Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nå er dagen kommet, jeg resier til Polen i natt! Skal ingen ønske meg god tur? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Joda. God tur Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Joda. God tur 6813985[/snapback] Takker Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 God tur.! Hva skal du i polen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 God tur.!Hva skal du i polen? 6814226[/snapback] Klassetur, hele 10ende trinnet -Det er slik Auschwitz - Birkenau besøk, slik konsentasjonsleir ting Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Og du trur det kommer til å bli kjett? Det er jo masse å se på der da, du kan se der de bodde, gassa, brent osv... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Og du trur det kommer til å bli kjett? Det er jo masse å se på der da, du kan se der de bodde, gassa, brent osv... 6814384[/snapback] Ja, men hva meer du med kjett? Kjekt kansje? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du hadde denna " " i inlegget ditt, og trodde du kanskje syntes det virka kjedelig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Du hadde denna " " i inlegget ditt, og trodde du kanskje syntes det virka kjedelig 6814415[/snapback] Nei detr var ikke det jeg mente, men jeg kalrer meg fint uten å gå der de gasset 3mill jøder da... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Polen er fint land og med flotte mennesker. Det sa busssjåføren min etter han var ferdig med en lang preken om pass av verdisaker, skarpe gjenstander med en hånd i enden og voldteksmenn i parkene. ...men for all del en godt tur. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Polen ja. Hadde virkelig ønsket vi dro til Polen i 10. klasse istedenfor England som vi gjor. Vi dro til York i England. Var ganske gøyt egentlig. Men, Polen og oppleve konsentasjonsleirene virker mer spennende en gamle hus og bygninger i England Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kom hjem fra Polen i dag jeg, etter å ha vært på reisefot i en uke. I Polen er det svinebillig. En stk. Cheesburger = 2 NOK,-. Med andre ord, det er billig der. Akkurat nå synes jeg det ikke frister å dra tilbake, men jeg vet at når helga er over, lengter både jeg og alle de andre i klassen tilbake til Polen. Da får jeg heller kose meg med redigering og film, og sortering av bilder som er tatt på Polen-turen. NATTA! Er så trøtt etter turen at nå orker jeg ikke skrive mer. Beklager eventuelle "leifs". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå