RBW Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 LaCie er nå klare med flere harddisker i Safe-serien, med kapasiteter på opptil 500 GB. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Når de først lager et produkt som er spesielt designet for å være sikkert så burde de vel også lagt inn redundans i samme slengen. Altså Raid1 speiling. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Når de først lager et produkt som er spesielt designet for å være sikkert så burde de vel også lagt inn redundans i samme slengen. Altså Raid1 speiling. 6814096[/snapback] Enig. Personleg er eg meir redd for at data skal forsvinne som følgje av ein feil på disken enn at harddisken skal bli stjelt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Meget kult må jeg si, bare synd at jeg ikke har bruk for noe slikt Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Når de først lager et produkt som er spesielt designet for å være sikkert så burde de vel også lagt inn redundans i samme slengen. Altså Raid1 speiling. 6814096[/snapback] Nå er vel denne ekstern hd enheten mest beregnet for backup eller flytting av data, så de regner med at du har en kopi et annet sted. her vil sikringen av data ha betydning siden mange tar backup eller flytter senestive filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå