hemo Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei godtfolk! Ein PC med Windows 98 SE og oppkopling mot Internett hadde 192.168.0.1 og delte vekk oppkoplinga med ICS (som følger med Win98SE). Dei andre maskinene hadde faste IPer, og ting fungerte. Så kom nytt utstyr inn, og alle måtte endre IP. Ein ruter (som ikkje kopler opp mot Internett) fekk 192.168.18.1, og PCen eg snakker om over fekk 192.168.18.8. Dei andre PCane har andre faste IPer i samme range/sub. Kan ICS brukes? Finnes det ein veg i mål? (bortsett frå å la den nye ruteren kople opp linja mot Internett då...) Eg har prøvd ting som MS skriver om. Stoppe DHCP (med ein .inf-fil) på ICS Host og sette DNS og GW manuellt på ICS Clients. Ved ekstern traffikk i LANet, kopler ICS Host opp lina, men eg får ingen traffikk ut på Internett. Det er som om ICS Host ikkje vil NAT'e. Stemmer det at dette er umogeleg å få løyst så lenge ICS Host har ein ip som slutter på 18.8? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Ingen som har kommentarar en gong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå