knopflerbruce Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Etter at mitt MS-HK må sendes tlbake til komplett har jeg igrunn falt veldig for DFI sine s939 HK. Men etter det jeg har lest så er det en del kompatibilitetsproblemer mellom dette DFI-kortet og minnebrikker med noe lav kvalitet (mine er ikke value, men heller mid-range.). Derfor lurte jeg på om jeg skulle selge de andre brikkene og kjøpe meg noen rå kvalitetsbrikker. Men da er spørsmålet: Hvilke? Leste en plass at det går an å kjøre pc4000/pc4400-brikker (på lavere hastighet enn spesifisert) på et Hk som det står støtter opp til pc3200. Hvis dette stemmer ahr jeg sett meg ut 3 alternativer: OCZ gold edition OCZ platinum edition (de to over er pc4000, de under er pc4400) Corsair TWINX2048-4400PRO Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har pc 4000 OCZ platinum edition brikkene du linker til på et DFI sli-d,og det fungerer knall. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har pc 4000 OCZ platinum edition brikkene du linker til på et DFI sli-d,og det fungerer knall. 6828056[/snapback] Da tar vi dem Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå